  • 21. Data: 2005-01-22 12:45:26
    Temat: Re: Oplaty za wchodzenie do sklepu.
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    [...]
    > Bo jest SPRZEDAWCĄ. A nie wystawcą.

    A KTO MU BRONI byc wystawca ?

    Przezarci zawiscia rodacy ?

    > W taki sposób? Zdcydowanie nie.

    Bo sie panu X niepodoba ?

    > Jak mu ewentualni nabywcy przeszkadzają, to niech zamknie działalność.

    A co Panu do tego ?

    za Panskie pieniadze dziala ?

    > Albo niech sobie possie palec - może też pośnie, jak te ryby, które
    > ponoć od palca w wodzie zdychają ;)

    Opamietaj sie czlowieku..

    Niepodoba sie - nie choc tam.

    jak media Martk mi sie nie podoba,
    bo za idiotow uwazaja wg mnie klientow,
    to NIE KUPUJE W MEDIA MARKT...

    A mie wydziwiam, ze maja sklep zamknac..

    Boguslaw

  • 22. Data: 2005-01-22 13:50:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bo wrote:

    > A KTO MU BRONI byc wystawca ?

    Nikt mu nie broni - niech sobie zrobi jeden lokal pod tytułem "wystawa",
    adrugi pod tytułem "sklep".

    > Przezarci zawiscia rodacy ?

    Zawiścią? ROTFL

    A czego można zazdrościć takiemu palantowi? Na pewno nie rozumu.

    > Bo sie panu X niepodoba ?

    Bo robi to wbrew przepisom i z naruszeniem zasad współżycia społecznego.

    > A co Panu do tego ?

    A co tobie do tego, co mi do tego?

    > za Panskie pieniadze dziala ?

    Za pieniądze klientów. Jeśli wejdę szukając rybki, która mi się podoba -
    to będzie usiłował także za moje.

    > Opamietaj sie czlowieku..

    Hej - to nie ja te bzdury o 'śmierci od palca' wymyśliłem, tylko ów
    matoł-sprzedawca.

    > Niepodoba sie - nie choc tam.

    Co mi się nie podoba, to twoje kaleczenie języka, dziecko.

  • 23. Data: 2005-01-22 14:43:16
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:csrao9$nj2$1@atlantis.news.tpi.pl Jacek23
    <j...@p...pl> pisze:

    > Oplaty za wchodzenie do sklepu!
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,2502805.htm
    > Czy to jest legalne?

    Tak jak to opisał właściciel sklepu (kopnięty IMHO) to trudno stwierdzić.
    Jeśli przed wejściem jest informacja typu: "Za wejście do lokalu pobierana
    jest opłata w wys. 5 zł. Osoby, które dokonają zakupu otrzymują rabat w wys.
    5 zł" to nie widzę przeszkód. Opłata musiałaby być pobrana przy wejściu (jak
    np. na niektóre giełdy czy place targowe).
    To ci w wywiadzie mówi właściciel sklepu to bzdura, nikt nie musi mu
    odpowiadać na jakiekolwiek pytania lub zbyć go byle czym.
    Nie wiem natomiast jak to jest z tą opłatą za działalność wystawienniczą.

    Jotte

  • 24. Data: 2005-01-22 17:18:07
    Od: "Oski" <s...@s...xx>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Janusz wrote:

    <ciach>

    Czlowieku, trolujesz? To sklep nie wystawa czy galeria. Nie na tym chyba
    handel polega i konkurencja. Jesli chce oplaty pobierac niech otworzy
    oceanarium

    Oski

  • 25. Data: 2005-01-22 17:52:30
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sebol napisał(a):
    > Sklep niczym nie różni się od pubów, kawiarni czy
    > innych punktów w których notorycznie płaci się za wejście lub wręcz wymaga
    > określonych atrybutów

    niczym?

    KG

  • 26. Data: 2005-01-22 21:30:17
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Sat, 22 Jan 2005 18:18:07 +0100, Oski napisał(a):

> [...]
    >
    > Czlowieku, trolujesz? To sklep nie wystawa czy galeria. Nie na tym chyba
    > handel polega i konkurencja. Jesli chce oplaty pobierac niech otworzy

    A może mi wyjaśnisz na czym moje trolowanie polega.Przecytaj uważnie co
    napisałem.No chyba ,że nie znasz przepisów ,więc nie zrozumiesz.Albo nucz
    sie odopwiadać na posty.
    JanuszHr

  • 27. Data: 2005-01-22 21:48:14
    Od: "Oski" <s...@s...xx>

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości

    > A może mi wyjaśnisz na czym moje trolowanie polega.Przecytaj uważnie co
    > napisałem.No chyba ,że nie znasz przepisów ,więc nie zrozumiesz.Albo nucz
    > sie odopwiadać na posty.

    A teraz skup sie i zajrzyj jeszcze raz. Nie pisalem do Ciebie, lecz do *bo*.
    Wiem jak odpowiadac na posty, wiem na czym polega trolowanie, znam zasady.
    Wybacz jesli moja odpowiedz do kolegi powyzej/ponizej Cie urazila:> ale nie
    pisalem do Ciebie

    Oski.

  • 28. Data: 2005-01-22 22:16:39
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Sat, 22 Jan 2005 22:48:14 +0100, Oski napisał(a):
> [...]
    > Wybacz jesli moja odpowiedz do kolegi powyzej/ponizej Cie urazila:> ale nie

    no ja się skupiłem
    "> Janusz wrote:" - a to jest do *bo* czy do mnie ? a może jednak z tym
    odpowiadaniem coś nie tak?
    JanuszHr

  • 29. Data: 2005-01-22 22:26:53
    Od: "Oski" <s...@s...xx>

    > no ja się skupiłem
    > "> Janusz wrote:" - a to jest do *bo* czy do mnie ? a może jednak z tym
    > odpowiadaniem coś nie tak?

    To skup sie ponownie i mocniej bo cos nie idzie, chyba ze na upartego chcesz
    sie czepiac? Nie widzisz znaku _>_? _oznacza cytowanie_, a cytowalem co
    napisal *bo* a nie Ty. Spojrz na to:

    >Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    >
    ><ciach>

    Pisze po raz drugi, ze nie odzywalem sie do Ciebie. Jesli chcesz czepiac sie
    jednej wrotki to sorry. Jak dla mnie EOT.

    Oski.

  • 30. Data: 2005-01-22 23:28:47
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    ray wrote:

    > Ta cała kontrowersja to zdaje sie tylko reklama. Ile przeciez zdołał
    > przemycic informacji o swoim interesie.

    Tylko że do tego jeszcze trzeba naprawdę mieć duży wybór, korzystne
    ceny... Niektórzy to mają, inni... kombinują... jak koń pod górę.
    Że o ładnych akwariach i kompetentnej, miłej obsłudze nie wspomnę.

    A przy okazji - na Woli naprawdę oryginalne akwarium wystawowe jest na
    Wolskiej (mniej więcej naprzeciwko kościoła św. Wojciecha). Duży wybór
    jest też w Auchan, w Tesco (przy okazji warto wpaść do tego maleńkiego
    sklepiku naprzeciwko Tesco, gdzie też miewają ciekawe okazy).
    Tyle Wola. Oprócz tego ja chętnie kupuję także w Arkadii oraz w Lotosie.

    > Oczywiście jakby to działanie było
    > dalej uskuteczniane to baknructwo jak w banku.

    Temu sklepikowi już nic nie pomoże.

    Pozdrawiam,
    --
    MArta