  • 1. Data: 2005-01-21 17:03:32
    Temat: Korupcja
    Od: "pawel" <a...@b...pl>

    Witam

    Jestem na tej grupie pierwszy raz i mam do wszystkich prośbę
    muszę na jutro napisać prace na temat "korupcja w Polsce" nic mi na myśl nie
    przychodzi.
    Czy ma ktoś z was taką pracę może na kompie będe baardzo wdzięczny; jakiś
    link cokolwiek będe bardzo wdzięczny.

    Z góry wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam

    P.S. Sory jeżeli NTG.

  • 2. Data: 2005-01-21 17:48:18
    Temat: Re: Korupcja
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > *ROTFL*
    Z ust mi to wyjąłeś :)

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 3. Data: 2005-01-21 18:09:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    pawel napisał(a):

    > *"korupcja w Polsce"*

    VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

    > nic mi na myśl nie przychodzi.

    *ROTFL*

    MSPANC
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 4. Data: 2005-01-21 18:40:30
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):

    > Z ust mi to wyjąłeś :)

    w jakim kraju ???
    hmm mieszkam od lat w w Polsce...
    nie zetknalem sie z ta jak to tam nazywasz "korupcja"..
    Mars
    ps moze zmien korupcja na dobrobyt...

  • 5. Data: 2005-01-21 18:42:42
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    > w jakim kraju ???
    > hmm mieszkam od lat w w Polsce...
    > nie zetknalem sie z ta jak to tam nazywasz "korupcja"..
    > Mars
    > ps moze zmien korupcja na dobrobyt...

    proponuję hasło zaradność....

  • 6. Data: 2005-01-21 19:13:38
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    Faust napisał(a):

    > proponuję hasło zaradność....

    good point ;)
    Mars

  • 7. Data: 2005-01-21 19:21:49
    Od: Marta Wieszczycka <m...@d...pl>

    Faust wrote:

    To musi mieć jakiś związek z "erupcją".
    Może to dotyczy tylko krajów mających wulkany? ;)

  • 8. Data: 2005-01-21 19:27:46
    Od: Janusz <h...@p...com>

    Dnia Fri, 21 Jan 2005 18:03:32 +0100, pawel napisał(a):

> [...]
    > link cokolwiek będe bardzo wdzięczny.
    >
    > Z góry wielkie dzięki za pomoc pozdrawiam

    no dobra a jak ty chcesz napisać pracę skoro nawet gazet nie umiesz
    przeczytać ?
    Ja myślałem ,że czytanie i pisanie idzie w parze.
    JanuszHr

  • 9. Data: 2005-01-21 20:36:15
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 21 Jan 2005 18:03:32 +0100, pawel <a...@b...pl>
    napisał:

    > Witam
    >

    > Jestem na tej grupie pierwszy raz i mam do wszystkich pro?b?
    > musz? na jutro napisa? prace na temat "korupcja w Polsce" nic mi na my?l
    > nie
    > przychodzi.
    > Czy ma kto? z was tak? prac? mo?e na kompie b?de baardzo wdzi?czny; jaki?
    > link cokolwiek b?de bardzo wdzi?czny.

    Zanieś jutro nauczycielowi kopertę zamiast pracy. Będzie akurat na temat i
    nie dostaniesz pały (co najwyżej pałą na komisariacie) :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 10. Data: 2005-01-22 09:14:30
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    > To musi mieć jakiś związek z "erupcją".
    > Może to dotyczy tylko krajów mających wulkany? ;)

    Niestety to za bardzo pachnie "erekcją".
    A tego tematu lepiej nie poruszać, bo LPR szaleje....