  • 51. Data: 2006-03-01 23:01:01
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > 'stukaja' to wspolczuje:) W moim o zdradzie mowi sie jak o patologii i
    > oczywiscie wystepuje ale rzadko.

    To nie patologia ... to po prostu statystyka.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 52. Data: 2006-03-01 23:01:23
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Marita" <m...@W...konto.pl> napisał w wiadomości
    > Zdrada to nie jest zjawisko normalne,

    Czytanie cudzej korespondencji też nie powinno być
    zjawiskiem normalnym. Ani podkablowywanie.

    > jesli w Waszym srodowisku wszyscy sie
    > 'stukaja' to wspolczuje:)

    A w Twoim środowisku wszyscy czytają cudze SMS-y i e-maile?
    I podpieprzają się nawzajem? No ja Tobie też współczuję.

    Piotr

  • 53. Data: 2006-03-02 08:06:48
    Od: k...@p...onet.pl

    ape napisał(a):

    > 1. jestes mietkim ch*** robiony skoro podnosisz takie sprawy na
    > ogolopolskim forum

    A kim ty jesteś, ze ściągasz poziom tej grupy ponizej dna? Twoja
    wypowiedź swiadczy o tobie. Nie wiem, czy opłacało się wyrywać twoje
    dziecko z rąk matki, skoro trafilo na takiego tatusia.
    A teraz mozesz sobie pobluzgać na mój temat.

    --

    Justyna

  • 54. Data: 2006-03-02 08:58:56
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Moze niektorych dziwic, ze pisze o tym publicznie, ale to wynika z
    > tego, ze najlatwiej mi o tym mowic w anonimowym swiecie internetu.

    A mnie ciekawi, dlaczego tego postu nie ma w googlach ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 55. Data: 2006-03-02 10:55:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > To grupa dyskusyjna, a nie budka z piwem.

    wow

    > Zrozumiałabym, gdybys napisał "powinna zostać wprowadzona penalizacja
    > zdrady" albo coś w tym guście. Nie ciskaj się, jak nie umiesz pisać z
    > sensem.

    Ty no nie rozbrajaj mnie.

    cytuje kolejno posty

    Przemek:
    " powinno zostac wprowadzone przestepstwo za zdrade malzenska."

    Aicha:
    " Jakie? W zamian za zdradę"

    Przemek:
    "dokladnie tak."

    Aicha:
    "Nie rozumiem. Jeśli ktoś Cię zdradzi, możesz popełnić przestępstwo na
    jego szkodę w majestacie prawa? Zadbaj może o precyzję wypowiedzi. "

    > Śmiej się. A ja wywalczyłam wszystko, o co wnioskowałam w pozwie
    > rozwodowym i jeszcze trochę.

    ale nie sadze ze na podstawie notatki ktora sama sporzadzilas bo ona
    niczego nie dowodzi, ma mniejwiecej taka sama wiaruygodnosc jak protokol
    z kontroli spisany przez Ola Kwasniaka ktory moze byc de facto
    sporzadzony w domu na sra... , choc biorqac pod uwage to co wiele osob
    pisze, opowiada o sadach rodzinnych moglo tak byc

    P.

  • 56. Data: 2006-03-02 18:25:06
    Od: "Marita" <m...@W...konto.pl>

    > Czytanie cudzej korespondencji też nie powinno być
    > zjawiskiem normalnym. Ani podkablowywanie.

    > A w Twoim środowisku wszyscy czytają cudze SMS-y i e-maile?
    > I podpieprzają się nawzajem? No ja Tobie też współczuję.

    a czy ja cos pisalam o czytaniu cudzej korespondencji czy smsow?

    Przy okazji moge sie ustosunkowac do tej kwestii:
    otoz uwazam ze to w normalnej sytuacji jest calkowicie nie na miejscu.
    Jednak jesli ja podejrzewalabym mojego meza(ktorego nie mam:)) o zdrade,
    bylabym tego prawie pewna, to nie wahalabym sie wtedy zajrzec mu do telefonu
    zeby miec pewnosc absolutna. Ot relatywizm jak zawsze:)

  • 57. Data: 2006-03-03 01:49:37
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > . Równie dobrze mogłabym ja wysuwac insynuacje pod adresem twojej mamy
    sugerując się tym co ty
    > piszesz.

    raczej bys nie mogla, bo ja nie wrzucam spraw mojej rodziny do grupowego
    kibla.
    a gdybym wrzucal - to w bardzo zawoalowany sposob

    --
    pozdro
    ape

  • 58. Data: 2006-03-03 01:53:46
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > A kim ty jesteś, ze ściągasz poziom tej grupy ponizej dna?

    mysle, ze wystarczy, iz nie jestem toba. dalas juz wszak swego czasu
    pokaz swego pseudomacierzynstwa

    --
    pozdro
    ape

  • 59. Data: 2006-03-03 01:58:51
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Marita" <m...@W...konto.pl> napisał w wiadomości

    > A na marginesie ja na przyklad zinterpretowalam ten urywek:
    > cyt:"...moja mama jest
    > nauczycielka. Obecnie ojciec jest ta osoba, ktora glownie utrzymuje
    > nasza rodzine i wlasciwie to dzieki niemu dosyc dobrze sie nam
    powodzi."
    > w ten sposob ze byc moze to matka kiedys utrzymywala rodzine i sobie
    te
    > flaki wypruwala, a dopiero obecnie robi to tatus.

    podasz jakas z grubsza wiarygodna statystyke na poparcie swojej tezy?
    ja nadal uwazam, ze szanowna samiczka pedagogiczna przez lata nie
    starala sie potargac wyondulowanej lepetyny. o szponach akrylowych nie
    wspomne.

    --
    pozdro
    ape

  • 60. Data: 2006-03-03 02:01:54
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    telefonu
    > zeby miec pewnosc absolutna. Ot relatywizm jak zawsze:)

    przeciez gnojek inwigilowal swojego rodzica, a nie tloczkiewicza czy
    walewska!.
    serio nie widzisz tej subtelnej roznicy?

    --
    pozdro
    ape