  • 1. Data: 2006-02-25 17:32:41
    Temat: Filmy z sieci...
    Od: "Nevada" <n...@v...pl>

    Witam...
    Mam trochę dziwne pytanie...
    Jest sobie człowiek, który sciąga filmy z sieci twierdząc, że nie robi nic
    złego, gdyż potem kupuje co poniektóre (które jak twiedzi mu się podobają)
    filmy i jest git.
    Czy ma rację, że nie robi nic złego? Moim zdaniem kradnie, ale nie wiem jak go
    o tym przekonać...

    Nev

  • 2. Data: 2006-02-25 19:01:09
    Temat: Re: Filmy z sieci...
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nevada" <n...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam...
    > Mam trochę dziwne pytanie...
    > Jest sobie człowiek, który sciąga filmy z sieci

    Niemozliwe, na pewno coś pokręciłeś takich ludzi nie ma!!!

> [...]
    > filmy i jest git.
    > Czy ma rację, że nie robi nic złego? Moim zdaniem kradnie, ale nie wiem

    A tak na poważnie to kradnie oczywiście. I tak dobrze ze kupuje potem.
    Wiekszośc nie kupuje. Z jego punktu widzenia, to robi coś zeby nie kupować
    kota w worku czyli nie natknąć sie na bubla. ;)
    W.

  • 3. Data: 2006-02-25 19:08:56
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Niemozliwe, na pewno coś pokręciłeś takich ludzi nie ma!!!
    jednak sa

  • 4. Data: 2006-02-25 19:42:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Nevada napisał(a):
> [...]
    > złego, gdyż potem kupuje co poniektóre (które jak twiedzi mu się podobają)

    urojone przestepstwo :-)
    Mozesz filmy sciagac o ile nie jest to pornografia dzieciecia, o ile sa
    juz rozpowszechnione, o ile TY nie rozpowszechniasz (bez zgody) oraz o
    ile jest to na uzytek wlasny. To samo z muzyka, oprogramowania to nie
    dotyczy.

    > Czy ma rację, że nie robi nic złego? Moim zdaniem kradnie, ale nie wiem jak go
    > o tym przekonać...

    kradnie, owczesm, ale ustawodawca pozwala na te kradziez.

    P.

  • 5. Data: 2006-02-25 21:38:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > juz rozpowszechnione, o ile TY nie rozpowszechniasz (bez zgody) oraz o
    > ile jest to na uzytek wlasny. To samo z muzyka, oprogramowania to nie

    seeerrrrriiiooo?

  • 6. Data: 2006-02-25 21:46:24
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Wit(old) napisał(a):

    > A tak na poważnie to kradnie oczywiście.

    i po cholere bzdury wypisujesz?? zablysnac chcesz swoja ignorancja??

    Jacek

  • 7. Data: 2006-02-25 21:47:32
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > kradnie, owczesm, ale ustawodawca pozwala na te kradziez.

    kolejny? nie, nie kradnie, wiec nie proboje tego ten sposob nazywac.

    Jacek

  • 8. Data: 2006-02-25 21:48:45
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    witek napisał(a):

    > seeerrrrriiiooo?

    serio, na wlasny uzytek jak najbardziej - i nie jest to kradziez jak to
    niektorzy sugeruja :)

    Jacek

  • 9. Data: 2006-02-26 01:14:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.02.2006 castrol <j...@w...blumen.pl> napisał/a:
    > serio, na wlasny uzytek jak najbardziej - i nie jest to kradziez jak to
    > niektorzy sugeruja :)

    Kradzież to zapewne w literalnym rozumieniu nie jest ale jest to MZ
    czyn zabroniony. Bezwarunkowe skopiowanie filmu z sieci nie spełnia
    przesłanek użytku osobistego zdefiniowanego w art. 23. Odpowiedzialność
    karna za to raczej nie grozi (paradoksalnie, jeśli by to kupił na nośniku
    to by pewnie groziła via art. 118), ale już cywilna jak się ktoś uprze to
    jak najbardziej.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2006-02-26 10:00:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    castrol napisał(a):

    > serio, na wlasny uzytek jak najbardziej - i nie jest to kradziez jak to
    > niektorzy sugeruja :)

    moralnie jest kradzieza :-) ale wiem ze NTG