  • 1. Data: 2006-02-25 23:33:31
    Temat: Re: Pojedynek....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    samotnik [###s...@n...pl.###] napisał:

    > Dlaczego żyjemy w chorym państwie ? Z tego co wiem, pojedynkowanie
    sie
    > na smierc i zycie jest zabronione (niestety :). Dlaczego prawo stoi
    na
    > przeszkodze dwom ludziom ktorzy sie chca wzajemnie pozabijac ??
    Volenti
    > non fit iniuria.. jak mawiali Rzymianie... :) Może otworzymy "Ligę
    > Pro" ?? :)

    Pojedynki odbywają się codziennie. Przecież odbywają się walki
    zapaśnicze, judo, karate, bokserskie i wiele innych. Zabronione jest
    prowadzenie pojedynków mających na celu trwałe uszkodzenie przeciwnika
    czy ewentualnie jego zabicie.

  • 2. Data: 2006-02-25 23:34:43
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    samotnik wrote:
    > Z tego co wiem, pojedynkowanie sie
    > na smierc i zycie jest zabronione

    Z tego co ja wiem, to zabronione jest wygrywanie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-02-25 23:46:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    samotnik [###s...@n...pl.###] napisał:

    > Właśnie chodzi mi o te ostatnie... Zacytuje sie jeszcze raz:
    > "Dlaczego prawo stoi na przeszkodze dwom ludziom ktorzy sie chca
    > wzajemnie pozabijac ??"
    > Powtarzam: "chcą" - obydwaj.

    A czemu jest zabroniona eutanazja?

  • 4. Data: 2006-02-25 23:50:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    samotnik [###s...@n...pl.###] napisał:

    > Też tego nie wiem. Przeciez jak ktos chce (jest na sile wykonac ja
    sam
    > na sobie) to czemu nie ?

    No, jak wykona sobie to sam, to się nazywa samobójstwo, a nie
    eutanazja i nie podlega to ściganiu.

  • 5. Data: 2006-02-25 23:58:02
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    samotnik napisał(a):
> [...]
    > przeszkodze dwom ludziom ktorzy sie chca wzajemnie pozabijac ?? Volenti
    > non fit iniuria.. jak mawiali Rzymianie... :) Może otworzymy "Ligę

    To martwy przepis. Przegrany/przegrani bardzo łato mogą się wykręcić od
    odpowiedzialności ;)

  • 6. Data: 2006-02-25 23:59:30
    Od: tarcamion <t...@l...tlen.pl>

    tarcamion napisał(a):

    > To martwy przepis. Przegrany/przegrani bardzo łato mogą się wykręcić od
    > odpowiedzialności ;)
    Rzekłbym... robią to nagminnie przy aprobacie państwa i prawa. Ciekawe
    co na to Ziobro...

  • 7. Data: 2006-02-26 00:15:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik samotnik napisał:
    > Dlaczego żyjemy w chorym państwie ? Z tego co wiem, pojedynkowanie sie
    > na smierc i zycie jest zabronione (niestety :). Dlaczego prawo stoi na

    Dlatego, że w pewnym momencie - przez pojedynki - zaczęło brakować
    potrzebnych i wartościowych ludzi, za to zostawały miernoty bez czci i
    honoru.
    Państwo wzięło więc w swoje ręce ochronę czci i honoru obywateli,
    niestety jak to z wszystkim czym Państwo się zajmuje - ta ochrona jest
    do dupy :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 8. Data: 2006-02-26 00:17:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > No, jak wykona sobie to sam, to się nazywa samobójstwo, a nie
    > eutanazja i nie podlega to ściganiu.

    Ale na upartego chyba możnaby - zwłaszcza, gdyby próba samobójcza byłaby
    nieudana, hmm? ;)

  • 9. Data: 2006-02-26 00:18:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Dlatego, że w pewnym momencie - przez pojedynki - zaczęło brakować
    > potrzebnych i wartościowych ludzi, za to zostawały miernoty bez czci i
    > honoru.

    Czego jesteś najlepszym przykładem, Arnoldzik ;->

  • 10. Data: 2006-02-26 00:55:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Czego jesteś najlepszym przykładem, Arnoldzik ;->

    Mam dwa rewolwery - jesteś chętny?

    Arek

    --
    www.eteria.net