  • 21. Data: 2004-04-10 17:26:35
    Temat: Re: Ograniczenie w sieci....
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał(a)
    w news'ie: news:c599gc$fdj$1@inews.gazeta.pl

    >> Mógłyś podać źródło tych rewelacji?.
    >
    > HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

    Mógłby wydukać choć jedno słowo?. Bo to wyżej
    jest zrozumiałe dla ludzi na Twoim poziomie.

    > przepraszam innyhc, ale nic innego mi na mysl nie przyszlo..

    Również "na myśli Ci nie przyszło", że:

    1. *Posty podpisuje się*
    2. Wskazane jest aby pozostawiać wrotkę.
    3. Skonfiguruj (wreszcie!) czytnik.
    http://tinyurl.com/p5nb

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Uśmiechnij się... jutro będzie gorzej."

  • 22. Data: 2004-04-10 17:33:30
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał(a)
    w news'ie: news:c599dt$dl5$1@inews.gazeta.pl

    > no to fajen masz skojarzenia "kolego".

    "Fajne" to czyli jakie?.

    > Programy p2p sluza glownie temu,

    Nie wiem co się kryje pod "temu"?.

    > Jezeli tak nie uwazasz to powiedz moze do czego ty wykorzystujesz,

    Do tego do czego ma służyć. Do przesyłania
    i odbierania plików.

    > po za tym do czego mozesz np google wykorzystac.

    Nawet tego nie wiesz?. "Google" to wyszukiwarka
    którą możesz wyszukać adresy do potrzebnych
    Ci wiadomości.

    PS. Pozostawiaj wrotki i podpisuj posty.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Przyznanie się do błędu nie poniża, jest aktem odwagi; przeciwnie -

  • 23. Data: 2004-04-10 20:47:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur wrote:

    > Akurat jezeli chodzi o p2p to sluzy glownie (ponad 98%) do filmow,
    > muzyki i software'u - przy czym prawie 100% z tego materialu to czyste
    > piractwo.
    > Transmisja plikow nie obciazonych 'przypadlosciami' typu prawa autorskie
    > to ulamek procenta.

    Taka jest 'powszechna opinia'. Ale wg. tej samej 'powszechnej opinii'
    bardziej niebezpieczni są 'młodzi ludzie' od emerytów. A z mojego
    doświadczenia wynika coś przeciwnego.

    Jeśli podajesz takie dokładne dane liczbowe - poproszę o dowody.
    Legalnie uzyskane, w miarę możliwości.

  • 24. Data: 2004-04-10 20:49:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur wrote:

    > Z jakiejs malutkiej sieci.

    Czyli mówisz, że przechwytujesz pakiety użytkowników jakiejś sieci?
    Wiesz, że to przestępstwo?

    I teraz chcesz robić za stróża moralności? Toż to najczystszej wody
    hipokryzja.

  • 25. Data: 2004-04-10 20:52:11
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a)
    w news'ie: news:c59mgb$229f$1@news2.ipartners.pl

    > [.........................]
    > Jeśli podajesz takie dokładne dane liczbowe - poproszę o dowody.
    > Legalnie uzyskane, w miarę możliwości.

    ROTFL Nawet nie wiesz na co się narażasz. Zaraz
    "Przemcio" wklei swoje genialne "HA...". Tak jak
    tu: news:c599gc$fdj$1@inews.gazeta.pl :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Kiedy dojeżdżałem do skrzyżowania nagle pojawił się znak drogowy

  • 26. Data: 2004-04-10 21:29:45
    Temat: Ograniczenie w sieci....
    Od: Artur <a...@u...roznosci.net>

    Przykro mi, nie jestes osoba upowazniona do wgladu w logi.
    Skoro mowisz o legalnosci, na pewno wiesz, ze ja je musze gromadzic, a
    Ty nie masz prawa ich ogladac.

    A.

  • 27. Data: 2004-04-10 21:31:51
    Od: Artur <a...@u...roznosci.net>

    Moze ktos Cie uswiadomi, ze mam nie tylko prawo, ale wrecz obowiazek to
    robic.

    > I teraz chcesz robić za stróża moralności? Toż to najczystszej wody
    > hipokryzja.

    Padaja coraz mocniejsze slowa. Chyba sam zajmujesz sie tym procederem.
    Ciekawe, ze kiedy prosilem na tej grupie o porade w podobnej sprawie, to
    nie krzyczales tak mocno.

    A.

  • 28. Data: 2004-04-10 23:45:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur wrote:

    > Przykro mi, nie jestes osoba upowazniona do wgladu w logi.

    No i mamy paragraf 22...

    > Skoro mowisz o legalnosci, na pewno wiesz, ze ja je musze gromadzic,

    W USA chyba mieli coś takiego wprowadzić, ale w Polsce?

    Poproszę podstawę prawną pozwalającą jakiemuś adminkowi przechwytywać
    _treść_ czyichkolwiek pakietów.

    Pomijam już zasoby pamięci potrzebne do zapisania każdego pakietu
    przesyłanego przez każdego użytkownika.

    > a Ty nie masz prawa ich ogladac.

    Więc dla mnie nie istnieją i argumentem nie mogą być.

  • 29. Data: 2004-04-10 23:45:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur wrote:

    > Moze ktos Cie uswiadomi, ze mam nie tylko prawo, ale wrecz obowiazek to
    > robic.

    Podstawę prawną poproszę.

    Tylko nie zasłaniaj się kolejnym paragrafem 22.

  • 30. Data: 2004-04-11 08:11:17
    Od: Artur <a...@u...roznosci.net>

    Z tego wynika, ze malo widziales i malo wiesz.

    > Więc dla mnie nie istnieją i argumentem nie mogą być.
    Idz zjedz sobie jajko, uspokoj sie i przestan sie zoladkowac, bo na
    razie jestes smieszny czlowieczku.
    Mnie nie placa za douczanie bezczelnych smarkaczy.
    Z taka logika jaka prezentujesz, nie mamy o czym rozmawiac, a wiec wroc
    do sciagania pornoli i nie zawracaj 4 liter ludziom.

    EOT

    A.