  • 51. Data: 2004-04-13 12:20:24
    Temat: Re: Ograniczenie w sieci....
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@j...net> napisał w wiadomości 4

    > Owszem moze. Oczywistosc ta dotyczy co prawda tylko tego kawalka sieci,
    > ktory moge zbadac (co zostalo zaznaczone), jednak takie sa smutne
    > realia.

    Co z tego ze mozesz sobie to zbadac?? Ja tez moge sobie zbadac ile
    samochodow jezdzi przez godzine po danej ulicy ale szczerze mowiac nikogo
    nie bedzie to obchodzic a ty swoje nielegalne badania (jesli sa legalne to
    prosze podaj podstawe prawna) mozesz robic sam dla siebie (nie wiem po co,
    ale pewnie Ci sie nudzi jak kazdemu adminowi w pracy) i nawet pies z kulawa
    lapa sie tym nie zainteresuje bo nie sa to dowody

    I ciekawe dlaczego duza czesc adminow w godzinach pracy siedzi i sciaga
    mnostwo filmow. Czyzby mieli dostep do szybkiego lacza?? Czyzby mieli za
    duzo czasu i sie nudzili??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 52. Data: 2004-04-13 12:23:38
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > sciaganiu nielegalnych plikow , filmy, gry, muzyka itp.

    wiesz, nozem tez mozna zabic czlowieka a nikt nie gada na prawo i lewo ze
    noz sluzy do zabijania

    > patrz wyzej

    patrz wyzej

    > w kazie mozesz tez uzsykac adresy do interesujacych stron (teraz to zes
    sie
    > pochawlil wiedza- z tymi googlami))

    ale kazaa to nie jedyny program p2p i nie kazdy musi uzywac tego co ty i w
    ten sposob co ty

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 53. Data: 2004-04-13 14:10:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał w wiadomości

    > Nie pijak, a Polak ;)
    >
    > Ale o trollowanie bym tak nie oskarzal na lewo i prawo :)

    Bo nie jesteś znerwicowanym popaprańcem leczącym na forum publicznym swoje
    kompleksy. Lawie trzeba wybaczyć bo nie wie co pisze a chamstwo pewnie
    wynósł z domu.

    Pozdr
    Leszek