  • 11. Data: 2004-04-10 15:56:39
    Temat: Re: Ograniczenie w sieci....
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Artur 10 kwietnia 2004, 17:20:40, szrajbnął:
    > Akurat jezeli chodzi o p2p to sluzy glownie (ponad 98%) do filmow,
    > muzyki i software'u - przy czym prawie 100% z tego materialu to czyste
    > piractwo.
    > Transmisja plikow nie obciazonych 'przypadlosciami' typu prawa autorskie
    > to ulamek procenta.

    Moze w Polsce, ale na pewno nie na calym swiecie. Jesli by bylo tak
    jak piszesz to mijaloby sie z celem umieszczanie legalnych dem w
    sieciach p2p. Moze nie kazdego stac na jakis ultra szybki serwer? Nie
    pomyslales o tym, prawda?

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 12. Data: 2004-04-10 15:59:47
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Artur 10 kwietnia 2004, 17:49:20, szrajbnął:

    zlituj sie...

    > Logi.

    Z calego swiata czy tylko jakiejs malutkiej sieci ktorej jestes
    adminem?

  • 13. Data: 2004-04-10 16:14:11
    Temat: Ograniczenie w sieci....
    Od: Artur <a...@u...roznosci.net>

    Lituje sie...

    > Z calego swiata czy tylko jakiejs malutkiej sieci ktorej jestes
    > adminem?

    Z jakiejs malutkiej sieci.

    A.

  • 14. Data: 2004-04-10 16:19:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Artur" <a...@u...roznosci.net> napisał(a)
    w news'ie:
    03.jasien.net

    > Z jakiejs malutkiej sieci.

    "Malutka" nie jest miarodajna. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Fajni faceci niefajnie kończą."

  • 15. Data: 2004-04-10 16:29:57
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "SS" <0...@w...pl> wrote in message
    > No coz.... zostalem powiadomiony o ograniczeniach i tyle. Sek w tym, ze ja
    > sie z tym nie zgadzam.

    Przeczytaj umowę. Jeżeli ta zmiana jest traktowana jako zmiana regulaminu,
    to zapewne jest napisane, co zrobi ISP przy braku twojej akceptacji. Zapewne
    wypowie ci umowę.

  • 16. Data: 2004-04-10 16:53:12
    Od: <a...@w...pl>

    > Mianowicie moj dostawca internetu narzucil ograniczenie na programy p2p w
    > godzinach 8-23 skutecznie blokujac ich dzialanie. No i tutaj pojawia sie
    > moje pytanie - czy jest to zgodne z prawem, jezeli w umowie zagwarantowany
    > mam 'nieogranicznony dostep do internetu'? Na umowie nie ma zadnej
    wzmianki
    > na temat ograniczen, ani programow p2p. Czy da sie z tym cos zrobic?

    1) jesli nie bylo zmiany umowy NIE MA PRAWA ograniczac p2p
    2) p2p to nie tylko nielegalne pliki i nie ma znaczenia (analog noz, mozna
    kroic chleb i zabijac)
    3) twoj admin to NIEUK !!! w umowie na pewno masz pasmo jakie ci gwarantuje
    wiec prosciej zrobic kolejki na routerze "na uzytkownika" a nie "na usluge"
    np.
    masz 15kB/s i to jest dla ciebie, jelsi sciagasz filmy przez p2p transfer
    www spada ci do niskich szybkosci, nic sie nie da otworzyc - ale UWAGA twoj
    sasiad ktory tez ma 15kB/s nie wie o tym i jemu wszytsko dziala
    perfekcyjnie !!! to jest uczciwe, placisz za okreslony transfer maksymalny,
    jak go wykorzystasz to twoj problem...

    dogadaj sie z adminem i powiedz mu zeby w google.l wpisal "tc + htb +
    kolejki"
    pozdr

  • 17. Data: 2004-04-10 17:03:37
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Czyżby Twoja wiedza na temat p2p na tym się kończyła?.
    > Heh, i jak tu dziwć mnistrom którzy chcą podnieść VAT
    > na internet skoro on służy wyłącznie do przeglądania
    > stron porongraficznych. :(

    no to fajen masz skojarzenia "kolego". Programy p2p sluza glownie temu,
    Jezeli tak nie uwazasz to powiedz moze do czego ty wykorzystujesz,
    po za tym do czego mozesz np google wykorzystac.

  • 18. Data: 2004-04-10 17:04:48
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Mógłyś podać źródło tych rewelacji?.

    HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
    HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA
    HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

    przepraszam innyhc, ale nic innego mi na mysl nie przyszlo..

  • 19. Data: 2004-04-10 17:07:25
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > jak piszesz to mijaloby sie z celem umieszczanie legalnych dem w
    > sieciach p2p. Moze nie kazdego stac na jakis ultra szybki serwer? Nie

    nie badz smieszny, w momencie gdy wpiszesz haslo jakim jest nazwa gry, to
    przedwszystkim znajdziesz kolo 20 pozycji gdzie w nazwie wystepuje slowo ..
    CRACK

    Na demo to ja jesczze nie trafilem,

    P.

  • 20. Data: 2004-04-10 17:16:25
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał:

    > nie badz smieszny, w momencie gdy wpiszesz haslo jakim jest nazwa
    > gry, to przedwszystkim znajdziesz kolo 20 pozycji gdzie w nazwie
    > wystepuje slowo .. CRACK

    crack do gry zajmuje zwykle <1/100 wielkosci gry

    > Na demo to ja jesczze nie trafilem,

    wpisz w Search slowo DEMO ;-p

    --
    Psychik