  • 1. Data: 2007-12-28 16:24:59
    Temat: Odszkodowanie od lokalu - bójka
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    Podczas zabawy w lokalu tanecznym zostałem zaczepiony - pewien człowiek
    celowo mnie popchnął. Odwróciłem się i uderzyłem go w twarz aby odeprzeć
    atak. Wtem znienacka ktoś bardzo mocno mnie uderzył, w wyniku czego
    złamał się ząb przedni oraz miałem założone 3 szwy.
    W lokalu, w którym przebywałem płaciłem za wejście lecz nie zapewniono
    żadnej ochrony. Brak było jakiejkolwiek interwencji ze strony obsługi.
    Wezwano policję, ale ta przyjechała dopiero po 20 minutach, kiedy było
    już po wszystkim, a napastnik poszedł do domu.

    Czy mogę domagać sie odszkodowania od lokalu, w którym przebywałem za
    utratę zęba i koszta jakie są z tym faktem związane?

    --
    H.

  • 2. Data: 2007-12-28 16:28:02
    Temat: Re: Odszkodowanie od lokalu - bójka
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Czy mogę domagać sie odszkodowania od lokalu, w którym przebywałem za
    > utratę zęba i koszta jakie są z tym faktem związane?

    Nie mozesz

    -

  • 3. Data: 2007-12-28 16:28:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Hautameki wrote:
> [...]
    >
    > Czy mogę domagać sie odszkodowania od lokalu, w którym przebywałem za
    > utratę zęba i koszta jakie są z tym faktem związane?

    Smieszne.

    Raczej na twoim miejscu martwił bym się kiedy dostaniesz wezwanie do
    sądu za walnięcie faceta w gebe.

  • 4. Data: 2007-12-28 16:30:47
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    witek pisze:

    > Smieszne.
    >
    > Raczej na twoim miejscu martwił bym się kiedy dostaniesz wezwanie do
    > sądu za walnięcie faceta w gebe.

    Zostałem celowo sprowokowany, co miałem robić, czekać aż sam podejdzie i
    mnie uderzy?

    --
    _,.-"``````````````````"'-.
    (}<` Pozdrowienia :

  • 5. Data: 2007-12-28 16:40:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Hautameki pisze:
> [...]
    > atak. Wtem znienacka ktoś bardzo mocno mnie uderzył, w wyniku czego
    > złamał się ząb przedni oraz miałem założone 3 szwy.

    ROFL. Trzeba bylo nie walic w gebe tylko zignorowac.

> [...]
    > Wezwano policję, ale ta przyjechała dopiero po 20 minutach, kiedy było
    > już po wszystkim, a napastnik poszedł do domu.

    No tak, dopiero 20 minut. Powinni byc w 2 minuty.

    > Czy mogę domagać sie odszkodowania od lokalu, w którym przebywałem za
    > utratę zęba i koszta jakie są z tym faktem związane?

    A czy to lokal spowodowal utrate zeba ? Domagaj sie od osoby, ktora to
    zrobila. Aczkolwiek z tego co piszesz, to byla to raczej obrona konieczna.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-12-28 18:25:10
    Od: "Paweł" <h...@w...pl>

    Następnym razem weź ze sobą siekierę, jakoś ją przemycisz do środka. Twoje
    obawy przed zmianami w stanie uzębienia powinny zniknąć. Kiedy ktoś Cię
    popcha, wtedy "szturchnij" go siekierą po plecach, na pewno nikomu innemu
    nie wpadnie do głowy pomysł, że jesteś chętny na zabawy w ortodontę i
    pacjenta.
    W krajach wschodnich takich jak Uzbekistan czy Afganistan podobno niektórzy,
    po takiej "prowokacji" na jaką Ty zostałeś narażony, odpalają w lokalu dwa
    radzieckie granaty, które zwyczajowo mają przy sobie. Jeśli zaczerpniesz z
    "mądrości Wschodu" na pewno więcej nie będzie narażony na nieprzyjemności
    związane z imprezami w lokalach i konieczności niszczenia swojego naskórka
    na pięściach...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2007-12-28 19:25:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Hautameki wrote:

    > Zostałem celowo sprowokowany, co miałem robić, czekać aż sam podejdzie i
    > mnie uderzy?

    mogłeś wyjść. obrona konieczna to nie była

  • 8. Data: 2007-12-28 20:21:19
    Od: Hautameki <h...@g...com>

    witek pisze:

    > mogłeś wyjść. obrona konieczna to nie była

    To nie tak. Nie jestem krótko ogolonym zadymiarzem. Zostałem popchnięty
    zaczepnie, to nie było jakieś szturchnięcie tylko zdecydowane mocne
    pchnięcie oznaczające chęć walki. Co miałem robić, schować się?

    --
    _,.-"``````````````````"'-.
    (}<` Pozdrowienia :

  • 9. Data: 2007-12-28 20:30:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Hautameki wrote:

    > To nie tak. Nie jestem krótko ogolonym zadymiarzem. Zostałem popchnięty
    > zaczepnie, to nie było jakieś szturchnięcie tylko zdecydowane mocne
    > pchnięcie oznaczające chęć walki. Co miałem robić, schować się?

    wyjść.

  • 10. Data: 2007-12-28 20:37:33
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    witek pisze: