  • 21. Data: 2007-12-29 20:16:07
    Temat: Re: Odszkodowanie od lokalu - bójka
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    news:fl5s9i$a4a$2@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota, 29 grudzień 2007 09:16
    > (autor WM
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fl4vp4$h9h$1@inews.gazeta.pl>):

    resci__.html

    > Najpierw przeczytaj rozdział pierwszy.
    > --

    "Z tytułu wykształcenia zaliczyć należy do osób zdolnych do żądania i
    dawania satysfakcji honorowej tych wszystkich, którzy ukończyli szkoły
    średnie."

  • 22. Data: 2007-12-30 07:01:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hautameki pisze:

    > Czy mogę domagać sie odszkodowania od lokalu, w którym przebywałem za
    > utratę zęba i koszta jakie są z tym faktem związane?

    Jasne, że możesz się domagać. To wolny kraj.

    Tylko gucio ci z tego domagania wyjdzie, bo to nie lokal wybił ci ząb.

  • 23. Data: 2007-12-30 07:03:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hautameki pisze:

    > To nie tak. Nie jestem krótko ogolonym zadymiarzem. Zostałem popchnięty
    > zaczepnie, to nie było jakieś szturchnięcie tylko zdecydowane mocne
    > pchnięcie oznaczające chęć walki.

    ROTFL

    > Co miałem robić, schować się?

    Olać.

    W najgorszym przypadku też go odepchnąć.

  • 24. Data: 2007-12-30 07:04:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hautameki pisze:

    > Dokładnie, do tego jeszcze popycha ciebie koleś o głowę niższy i robi
    > wkurzające minki.

    Trzeba było też zrobić minkę.

    > Byłem pod wpływem alkoholu a takie zaczepki tylko
    > mocniej nakręcają.

    No to masz przerąbane. Ciesz się, jeśli nie zostaniesz ukarany za
    zrobienie rozróby po pijaku.

  • 25. Data: 2007-12-30 07:06:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 26. Data: 2007-12-30 10:24:58
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl>

    William <n...@m...mnie.pl> napisał(a):

    > "Z tytułu wykształcenia zaliczyć należy do osób zdolnych do żądania i
    > dawania satysfakcji honorowej tych wszystkich, którzy ukończyli szkoły
    > średnie."

    Przeczytaj komentarz Boy'a
    http://www.icm.com.pl/pojedynki/Komentarze__/Boy_-_2
    /boy_-_2.html

    Kodeksów honorowych jest wiele i warto czasem się z nimi zapoznać.
    Ciekawe czy nasze wojska w Afganistanie znają kodeks Pasztunów?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pasztunwali
    http://en.wikipedia.org/wiki/Pashtunwali

    WM

  • 27. Data: 2007-12-31 12:10:14
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał

    > Zostałem celowo sprowokowany, co miałem robić, czekać aż sam podejdzie i
    > mnie uderzy?

    Sprowokowany..? Tzn. dałeś się sprowokować, więc to nie była obrona tylko
    atak, prawo z pewnością Cię nie chroni.