  • 1. Data: 2007-12-28 13:43:08
    Temat: Wpis do KW
    Od: "s...@p...onet.pl" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chciałam dzisiaj złożyć pismo w sprawie przyspieszenia wpisu hipoteki do
    KW, ale pani z okienka wprost mi powiedziała, że argument związany z
    koniecznością opłaty ubezpieczenia nikogo już nie rusza i szkoda nawet
    mojej fatygi ;-((
    Czas oczekiwania na wpis wynosi obecnie 6 miesięcy, szkoda mi tej kasy
    na ubezpieczenie.
    Czy jest jakiś skuteczny sposób, aby sprawę przyspieszyć?

    Pozdrowienia i Wesołego Nowego,
    Smykas

  • 2. Data: 2007-12-28 14:47:54
    Temat: Re: Wpis do KW
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > na ubezpieczenie.
    > Czy jest jakiś skuteczny sposób, aby sprawę przyspieszyć?

    Znajomości ;->

  • 3. Data: 2007-12-29 12:59:37
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    s...@p...onet.pl napisał
> [...]
    > kasy na ubezpieczenie.
    > Czy jest jakiś skuteczny sposób, aby sprawę przyspieszyć?

    Pani z okienka powinna bez zbednego komentarza pismo przyjac. To nie
    ona to pismo bedzie rozpatrywac, tylko sedzia/referendarz, ktory ma
    Twoj wniosek w referacie. Wiec proponuje zlozyc to czym predzej.

    pozdrawiam
    Gosia