    From: Hautameki <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odszkodowanie od lokalu - bójka
    Date: Fri, 28 Dec 2007 17:24:59 +0100

    Podczas zabawy w lokalu tanecznym zostałem zaczepiony - pewien człowiek
    celowo mnie popchnął. Odwróciłem się i uderzyłem go w twarz aby odeprzeć
    atak. Wtem znienacka ktoś bardzo mocno mnie uderzył, w wyniku czego
    złamał się ząb przedni oraz miałem założone 3 szwy.
    W lokalu, w którym przebywałem płaciłem za wejście lecz nie zapewniono
    żadnej ochrony. Brak było jakiejkolwiek interwencji ze strony obsługi.
    Wezwano policję, ale ta przyjechała dopiero po 20 minutach, kiedy było
    już po wszystkim, a napastnik poszedł do domu.

    Czy mogę domagać sie odszkodowania od lokalu, w którym przebywałem za
    utratę zęba i koszta jakie są z tym faktem związane?

    --
    H.