    From: "Paweł" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie od lokalu - bójka
    Date: Fri, 28 Dec 2007 19:25:10 +0100

    Następnym razem weź ze sobą siekierę, jakoś ją przemycisz do środka. Twoje
    obawy przed zmianami w stanie uzębienia powinny zniknąć. Kiedy ktoś Cię
    popcha, wtedy "szturchnij" go siekierą po plecach, na pewno nikomu innemu
    nie wpadnie do głowy pomysł, że jesteś chętny na zabawy w ortodontę i
    pacjenta.
    W krajach wschodnich takich jak Uzbekistan czy Afganistan podobno niektórzy,
    po takiej "prowokacji" na jaką Ty zostałeś narażony, odpalają w lokalu dwa
    radzieckie granaty, które zwyczajowo mają przy sobie. Jeśli zaczerpniesz z
    "mądrości Wschodu" na pewno więcej nie będzie narażony na nieprzyjemności
    związane z imprezami w lokalach i konieczności niszczenia swojego naskórka
    na pięściach...

    Pozdrawiam
    Paweł