  • 71. Data: 2018-09-14 02:44:06
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-13, FEniks <x...@p...fm> wrote:

    > A czy, logicznie rzecz biorąc, ta odległość nie powinna być taka sama
    > jak w przypadku parkingu dla samochodów? Toć to też są pojazdy
    > spalinowe, które podobnie smrodzą i hałasują.

    Jest to jak najbardziej logiczne, ale nie znajduje odzwierciedlenia w
    wymienionych przepisach.

    --
    Marcin

  • 72. Data: 2018-09-14 06:05:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mój (NC750X) ma tylko lekko ponad połowę Hayabusy a tez w sumie kupiłem
    > aby mieć w pewnych syutacjach zapas. Wcześniej jeździłem "200".
    > Zasadniczo nic więcej niz 150-300 na miasto nie trzeba.

    Trzeba czy nie, tłumaczenia że masz superbajka z pustymi tłumikami po to
    żeby było ciszej jest bez sensu. Też mam 750 (co prawda czoperka) i
    wiem, że jak się rusza ze świateł to potrafi zawarczeć. Tak wiem że się
    da ruszyć na wolnych obrotach tak jak emeryt w tico... tylko się tego
    nie robi, ponadto taki ecodriving skończyłby się niechybnie remontem
    dołu silnika - te sprzęty nie są do tego, żeby jeżdzić do 2,5k obrotów.

    > Nb. poziom hałasu niekoniecznie chyba idzie liniowo z mocą?

    Natomiast na 100% rośnie po wybebeszeniu tłumików. Dla mnie to praktyka
    na równie z wycinaniem DFPków, katalizatorów czy zaślepianiem EGRow.

    Shrek

  • 73. Data: 2018-09-14 11:51:40
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Rozumiem. W celu ograniczenia hałasu kupiłeś sobie superbajka z pustymi
    > rurami. Brzmi legitnie;)

    Gdzie napisałem o celu ograniczenia hałasu?

  • 74. Data: 2018-09-14 11:55:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Trzeba czy nie, tłumaczenia że masz superbajka z pustymi tłumikami po to
    > żeby było ciszej jest bez sensu.

    I nikt nigdzie tak nie tłumaczył.

    > Też mam 750 (co prawda czoperka) i wiem, że jak się rusza ze świateł to
    > potrafi zawarczeć. Tak wiem że się da ruszyć na wolnych obrotach tak jak
    > emeryt w tico...

    Tu jest różnica. Hayabusa przy 2k RPM ma tyle momentu że nie rusza jak
    emeryt w Tico.

  • 75. Data: 2018-09-14 12:37:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-14, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Tu jest różnica. Hayabusa przy 2k RPM ma tyle momentu że nie rusza jak
    > emeryt w Tico.

    Lepiej uważaj z takimi deklaracjami bo np. NC ma bardzo specyficzny
    silnik i przy 2k to ma tyle co Hayabusa :)

    --
    Marcin

  • 76. Data: 2018-09-14 13:35:41
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Lepiej uważaj z takimi deklaracjami bo np. NC ma bardzo specyficzny
    > silnik i przy 2k to ma tyle co Hayabusa :)

    Możliwe :)

  • 77. Data: 2018-09-14 18:31:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2018 o 11:55, Queequeg pisze:

    > I nikt nigdzie tak nie tłumaczył.

    No tłumaczyłeś, że masz puste wydechy bo masz superbajka, więc jest
    cicho. No legitnie;) Wiadomo, że ścigacze z dużymi silnikami bez
    tłumików słyną z tego, że są wybitnie ciche (bo nie trzeba ich pałować;)

    Shrek

  • 78. Data: 2018-09-14 21:28:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-12 o 13:40, Queequeg pisze:

    > Niekoniecznie. Ja w wyprostowanej pozycji najbardziej słyszę wiatr.
    > W pochylonej nie, ale nie jeżdżę w mieście na tyle szybko żeby musieć
    > kłaść się na baku.

    Przecież nie pisałem, że motocyklista najgłośniej słyszy warkot z
    tłumików, zależy sporo od kasku. Chodzi o to, że warkot z tłumików daje
    w kość praktycznie tylko motocykliście, podczas jazdy oczywiście. No i
    mieszkańcom w okolicy przejazdu takiego "bezpiecznego" debila.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 79. Data: 2018-09-14 22:48:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.09.2018 o 21:28, Akarm pisze:

> [...]
    > w kość praktycznie tylko motocykliście, podczas jazdy oczywiście. No i
    > mieszkańcom w okolicy przejazdu takiego "bezpiecznego" debila.

    I tym co go w korku puścili...

    Shrek

  • 80. Data: 2018-09-17 10:33:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No tłumaczyłeś, że masz puste wydechy bo masz superbajka, więc jest
    > cicho.

    Więc, a nie po to.

    > No legitnie;) Wiadomo, że ścigacze z dużymi silnikami bez tłumików słyną
    > z tego, że są wybitnie ciche (bo nie trzeba ich pałować;)

    Ale jechałeś kiedyś ścigaczem z dużym silnikiem?