  • 1. Data: 2018-09-05 11:19:48
    Temat: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Szukam przepisów oraz historii postępowań dotyczących
    minimalnej odległości stawianych stojaków na motocykle
    od okien budynku mieszkalnego.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2018-09-05 12:00:28
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-05 o 11:19, Tomasz pisze:
    > Szukam przepisów oraz historii postępowań dotyczących
    > minimalnej odległości stawianych stojaków na motocykle
    > od okien budynku mieszkalnego.

    Śmiało możesz stojak przemieszczać, nie ma aż tak absurdalnych
    przepisów. Równie dobrze ludzie mogliby pytać o minimalną odległość od
    budynku przy postawieniu wózka dziecięcego. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-09-05 12:53:41
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dobrze ludzie
    > mogliby pytać o minimalną odległość od budynku przy postawieniu wózka dziecięcego.
    Jeśli nie odróżniasz uciążliwości motocykla od wozka dziecięcego,
    to lepiej się nie wypowiadaj.
    Mnie chodziło właśnie o tę uciążliwość dla mieszkanców, gdy motocykle
    ruszają pod oknami, a często także są testowane.
    Już o nocnych wyścigach po ulicach miast nie wspomnę. Mam tylko nadzieję,
    że to się wkrótce skończy, w sposób naturalny.

    Tomasz

  • 4. Data: 2018-09-05 13:01:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 12:53, Tomasz pisze:

    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie odróżniasz uciążliwości motocykla od wozka dziecięcego,
    > to lepiej się nie wypowiadaj.

    Z jednej strony weź pod uwagę, że Akarm ma taką wadę umysłu, że nie
    rozumie wszystko dosłownie (psychiatrzy pewnie by to nazwali
    paranoicznym zaburzeniem osobowości), i jak napisałeś o odległości
    stojaka, to zrozumiał to jako odległość stojaka, a nie odległość motocykla.

> [...]
    > Już o nocnych wyścigach po ulicach miast nie wspomnę. Mam tylko nadzieję,
    > że to się wkrótce skończy, w sposób naturalny.

    Z drugiej strony - co mają stojaki do testowania lub wyścigów motocykli?
    Jeśli coś jest uciążliwe i zabronione, to właśnie takie zachowania, a
    nie to, czy ktoś pod blokiem postawi kawałek powyginanej blachy.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-09-05 13:05:51
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

> [...]
    jest uciążliwe
    > i zabronione, to właśnie takie zachowania, a nie to, czy ktoś pod blokiem postawi

    Obawiam się, że Ty też nie rozumiesz. Jeśli spółdzielnia mieszkaniowa
    postawiła stojaki to po to żeby motocykle tutaj parkowały. Przedtem
    parkowały w różnych miejscach, dalej od budynku.

    Tomasz

  • 6. Data: 2018-09-05 13:09:41
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > postawiła stojaki to po to żeby motocykle tutaj parkowały. Przedtem
    > parkowały w różnych miejscach, dalej od budynku.

    Wyjaśnie, bo pewnie tego też nie zrozumiesz. Do stojaków motocykle
    się przypinają, żeby uchronić się przed kradzieżą. Wcześniej przypinały
    się np. do latarni. Stąd miejsce postawienia stojaków jest istotone
    i o to pytam.

    Tomasz

  • 7. Data: 2018-09-05 13:13:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 13:05, Tomasz pisze:

> [...]
    > postawiła stojaki to po to żeby motocykle tutaj parkowały. Przedtem
    > parkowały w różnych miejscach, dalej od budynku.

    No to mogą parkować. To nie znaczy, że mogą piłować silniki lub się tam
    ścigać. Co ci przeszkadza stojący motocykl?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2018-09-05 13:15:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 13:09, Tomasz pisze:

> [...]
    > się przypinają, żeby uchronić się przed kradzieżą. Wcześniej przypinały
    > się np. do latarni. Stąd miejsce postawienia stojaków jest istotone

    Rozumiem, że jak się przypinali do latarni, to było wszystko ok, a jak
    się przypinają do stojaków, to nagle mieszkańcom przeszkadza?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-09-05 13:25:26
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    > Rozumiem, że jak się przypinali do latarni, to było wszystko ok, a jak się
    przypinają do stojaków,
    > to nagle mieszkańcom przeszkadza?

    A słów "dalej od budynku" nie rozumiesz? Zaczyna się rok szkolny
    w podstawówkach, może Cię jeszcze przyjmą.
    I o tym, że gdy motocykl rusza wypuszcza kłęby spalin też nie wiesz.
    Szkoda mi Ciebie.

    Koniec dyskusji z Tobą. Nie będę Ci więcej tłumaczył abecadla.

    Tomasz

  • 10. Data: 2018-09-05 13:29:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-09-05 o 13:25, Tomasz pisze:

    > wiadomości news:pmodsv$3rs$2@node2.news.atman.pl...

    > A słów "dalej od budynku" nie rozumiesz?

    Nie napisałeś, że latarnie były dalej od budynku.

    > Zaczyna się rok szkolny
    > w podstawówkach, może Cię jeszcze przyjmą.

    Po co mnie mają przyjmować, skoro to ty nie umiesz pisać, nie mówiąc już
    o zadawaniu pytań?

    > I o tym, że gdy motocykl rusza wypuszcza kłęby spalin też nie wiesz.

    Nie wypuszcza kłębów spalin, a jeśli wypuszcza, to najmniejszym
    problemem jest w tym, czy stał przy stojaku, czy nie stał przy stojaku.

    > Szkoda mi Ciebie.
    >
    > Koniec dyskusji z Tobą. Nie będę Ci więcej tłumaczył abecadla.

    Głupiś byłeś, głupiś pozostaniesz. Tylko mi szkoda tych motocyklistów,
    że się z takim tępym trepem-administratywistą muszą użerać.

    --
    Liwiusz