  • 81. Data: 2018-09-17 19:10:45
    Temat: Re: Odległość stojaków na motocykle od budynku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2018 o 10:33, Queequeg pisze:

    > Więc, a nie po to.

    Pierwszy znany mi przypadek, kiedy puste wydechy są ciche.

    > Ale jechałeś kiedyś ścigaczem z dużym silnikiem?

    Nie wiem czy litrowy to już dużo, ale ponoć sporo, więc jechałem. Ale
    rozmawiamy nie o jechaniu, a o słuchaniu. Masz wybebeszone tłumiki i
    tłumaczysz, ze mimo tego jest cicho. No więc mówiąc wprost i bez ogródek
    - pierdolisz. Wiem bo sam jeżdzę i niestety również podobnych tobie
    czasem słucham. Przykro mi tylko że psują oni opinie normalniej większośći.

    Shrek