  • 31. Data: 2003-06-04 07:40:57
    Temat: Re: Ochrona plodu (pilne!!!!)
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Arni" <n...@y...com> napisał w wiadomości
    news:3EDD9221.DD55B72D@yahoo.com...

    > nie wymiekasz bo jestes beton - trudny do zarąbania.

    Dzięki;))

    >My

    Jacy "my" ?
    >od samego poczatku mowimy o ludzkim zyciu gdzie wszelkie normy odnoszace
    sie do
    > spraw materialnych sa za slabe

    Ty akurat ludzkie życie porównałeś do samochodu w warsztacie.Fe, jesteś
    cyniczny;)

    >a Ty wyjezdzasz ze swoją zemstą.

    Stwierdzam fakt.Jak myślisz co kieruje Maciejo-Agatą?? Troska o inne płody
    które może na coś narazić niekompetentny (czego sąd nie udowodnił) lekarz??
    Kieruje nią chęć naprawienia szkody? Tylko zemsta w czystej postaci.

    > Usilowalem Ci to wlasnie uzmysłowic ze jestes cynikiem i chyba nigdy nie
    > straciles nikogo bliskiego przez ludzka glupote.

    Ja cynikiem?? A kto porównał płód Agato-Macieja z moim samochodem jak nie
    Ty.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 32. Data: 2003-06-04 07:43:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    <ciah sentymentalno-moralizatorskie peplanie>

    > To po coz jest prawo?? Mam sie wstydzic ze szukam sprawiedliwosci ? To po
    co
    > sady Leszku????

    No po co sądy jeśli Ty wiesz lepiej????Sąd uniewinnił lekarza a Ty
    najchętniej nasłałabyś na niego płatnych zabójców.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 33. Data: 2003-06-04 14:05:28
    Od: "Maciej" <c...@p...onet.pl>

    Na poprzedni post i zaczepke juz nie odpisalam, ale widze ze sie podkrecasz
    i dalej mnie atakujesz, wiec ostatni raz odpowiem .
    Wyglada na to ze nie czytasz calych postow albo ich nie rozumiesz. Wiec
    wyjasnie ze tylko debil nie odroznia uniewinnienia lekarza od przedawnienia
    zrzutu z powodctwa cywilnego.
    1. Otoz odstapilam od roszczenia cywilnego bo ciazyl na lekarzu zarzut
    powazniejszy - z kodeksu karnego o nieumyslne zabojstwo
    2 Sprawa byla opisana w prasie, glosna lokalnie - wina lekarza niepodwazalna
    3. Opinie bieglych byly trzy: pierwsza korzystna dla mnie, druga (KTORA
    ZLECIL LEKARZ OSKARZONY) korzystna dla niego, i ostatnia - rozstrzygajaca
    trzecia korzystna dla mnie - podpisana przez fachowcow akademickich z
    neutralonego wojewodztwa. Teraz uwaga dla debili: czesto sie zdarza ze
    oskarzony sam zleca opinie bieglego, sam ja oplaca i jest dla niego
    korzystna. Ja nie zlecalam zadnej.
    4. Przegram ta sprawe nie dlatego, ze lekarz jest niewinny, tylko dla tego,
    ze sprawa cywilna juz sie przedawnila, a zarzut o nieumyslne zabojstwo jest
    poprostu zle postawiony tym samym bedzie oddalony. Dla debili wyjasniam: to
    tak jakby ktos wymyslil ze dziecko miedzy 2.5roku a 3 lat nie ma ochrony
    prawnej. I teraz na przyklad ktos ci przejedzie dziecko sprawa sie toczy,
    expertyzy bieglych i tak dalej az tu nagle ktos ci powie: "dowidzenia,
    niestety pani dziecko mialo 2,5 roku wiec kierowca ktory je przejechal,
    odpowiada jak za przejechanie psa"
    5. Juz dla debili tylko powtarzam, ze nie ma we mnie checi krrwawej zemsty,
    nie interesuje mnie jaka dostalby kare, chcialam tylko aby zlo bylo
    jednoznacznie napietnowane, aby lekarz ktory lekcewazy zdrowie lub zycie
    pacjenta - niebyl bezkarny, aby przyznal racje ze cos zepsul, zaniedbal.
    Chce wygrac dla satysfakcji,choc przez te cztery lata ponioslam spore koszty
    adwokackie, przezylam i doswaidczylam proby tuszowania sprawy w szpitalu, w
    izbie lekarskiej. przez to wszystko przebrnelam. I nagle ja i moj adwokat
    jestesmy bezsilni w tej heroicznej walce z lekarska SITWą i to nie z powodu
    braku racji tylko okresleniu ze dziecko ktore moglo sie juz za godzine
    urodzic nie jest CZLOWIEKIEM - tylko kupa miesa. Ze wg prawa staje sie
    czlowiekiem przy pierwszym oddechu. Nie moglam zrozumiec tego,ze gdybym
    hipotetycznie dokonala aborcji to bym odpowiadala za zabicie zycia, a jak
    lekarz dopuszcza sie zaniedban i to w ostatnich godzinach ciazy to moje
    dziecko jest MIESEM. I co ty na to sztuczny, wybiorczy chrzescianinie.

    Moje pytanie, ktore zadalam na grupe pl.soc.prawo myslac ze ktos cos
    podpowie odnosnie skreslonego artykulu 149a. § 1 i szkoda ze na tej grupie
    nie ma konstruktywnej dyskusji, a glos zabieraja nawiedzeni, infantylni
    dyletanci.

    Zyczliwych i kulturalnych pozdrawiam Agata

  • 34. Data: 2003-06-04 14:09:25
    Od: "Maciej" <c...@p...onet.pl>

[...]
    zarzutu z powodctwa cywilnego.
[...]

    dyletanci tacy jak Leszek

    Zyczliwych i kulturalnych pozdrawiam Agata

  • 35. Data: 2003-06-04 14:16:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > 5. Juz dla debili tylko powtarzam, ze nie ma we mnie checi krrwawej
    zemsty,

    Debilami częstuj swoich bliskich a nie obrzucaj nieznanych ci ludzi w necie
    niewychowana chamko.

    > nie interesuje mnie jaka dostalby kare, chcialam tylko aby zlo bylo
    > jednoznacznie napietnowane,

    Ciebie nic nie interesuje poza zemstą.

    > Chce wygrac dla satysfakcji,

    Bzdura.Robisz to z pragnienia zemsty.

    >I nagle ja i moj adwokat jestesmy bezsilni w tej heroicznej walce z
    lekarska SITWą

    Bo prawo chroni przed mściwymi i niewychowanymi babami.

    > braku racji tylko okresleniu ze dziecko ktore moglo sie juz za godzine
    > urodzic nie jest CZLOWIEKIEM

    Bo widocznie prawo tak stanowi.

    > lekarz dopuszcza sie zaniedban i to w ostatnich godzinach ciazy to moje
    > dziecko jest MIESEM. I co ty na to sztuczny, wybiorczy chrzescianinie.

    Jestem chrześcijaninem.Po prostu.
    A ty jesteś zwykłą chamką.

> [...]
    > nie ma konstruktywnej dyskusji, a glos zabieraja nawiedzeni, infantylni

    Nie ma konstruktywnej dyskusji bo prawo nie jest dostosowane do twojej
    chorej psychiki.

    EOT
    Leszek

  • 36. Data: 2003-06-04 14:19:37
    Od: Arni <a...@m...org>

    Maciej wrote:

> [...]

    > dyletanci tacy jak Leszek
    >
    > Zyczliwych i kulturalnych pozdrawiam Agata

    daj spokoj, gosciu jest niereformowalny we wszystkich dziedzinach.
    Dlatego juz nie czytam jego postow, killfile odpręza :)) Radze Ci to
    samo.
    --
    Arni
    '84 HONDA CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 37. Data: 2003-06-04 19:56:36
    Od: "Maciej" <c...@p...onet.pl>

    a nie mowilam ze debil!!!

    ACHA. Wybacz. Wybacz mi ze cie tak nazwalam. rozumiem ze jezeli ten caly
    twoj belkot ma jaka czastke sensu, to mi w imie swojego pojecia
    chrzescianstwa WYBACZYSZ. Jesli dalej bedziesz mnie nekac to znaczy ze
    gadasz farmazony i to ty dyszysz checia zemsty. Twoj poglad przedstawiles w
    pierszym swoim poscie i OK. A teraz onanizujesz sie i podniecasz komentujac
    wyjete z kontekstu slowa. Zabierz sie do jakies konkretnej roboty bo pewnie
    nie masz innych zajec niz wymadrzanie sie na nieznany sobie temat.

    Jeszcze raz wyrazam ubolewanie ze na tej grupie "prawo" przy konkretnym
    pytaniu, konkretnym problemie odpowiada mi jakis nawiedzony medrek
    Agata
    (jak juz sie naprawde nie bedziesz mial czego czepiac to sie doczepisz ze
    podpisuje sie Agata a wysylam jako Maciej. Otoz dla malo rozgarnietych
    wyjasniam: Zdarza sie tak czesto ze zony wysylaja z adresu meza, albo maja
    wspolny)

  • 38. Data: 2003-06-05 10:15:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > podpisuje sie Agata a wysylam jako Maciej. Otoz dla malo rozgarnietych
    > wyjasniam: Zdarza sie tak czesto ze zony wysylaja z adresu meza, albo maja

    Sądząc po słownictwie jesteś babo-chłopem.

  • 39. Data: 2003-06-05 13:47:12
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > uda

    > Jaki przepis chciałabyś zmienić???? Jesteś blondynko czy tylko pod wpływem
    > emocji nie potrafisz się skupić na czytaniu?
    > Od razu uprzedzę że:
    > 1.nie jestem lekarzem
    > 2.przy pisaniu na grupy nie kieruję się uczuciami a tylko chłodną logiką

    Mialam na mysli Twoj cytat. Malo precyzyjnie sie wypowiedzialam :) To
    wszystko przez ten upal :)

    --
    Kania
    GG: 299238

  • 40. Data: 2003-06-05 13:52:51
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Maciej" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sądząc po słownictwie jesteś babo-chłopem.

    Qrde... faktycznie sie przyczepil... o cokolwiek...

    --
    Kania
    GG: 299238