    From: "Maciej" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona plodu (pilne!!!!)
    Date: Wed, 4 Jun 2003 21:56:36 +0200

    a nie mowilam ze debil!!!

    ACHA. Wybacz. Wybacz mi ze cie tak nazwalam. rozumiem ze jezeli ten caly
    twoj belkot ma jaka czastke sensu, to mi w imie swojego pojecia
    chrzescianstwa WYBACZYSZ. Jesli dalej bedziesz mnie nekac to znaczy ze
    gadasz farmazony i to ty dyszysz checia zemsty. Twoj poglad przedstawiles w
    pierszym swoim poscie i OK. A teraz onanizujesz sie i podniecasz komentujac
    wyjete z kontekstu slowa. Zabierz sie do jakies konkretnej roboty bo pewnie
    nie masz innych zajec niz wymadrzanie sie na nieznany sobie temat.

    Jeszcze raz wyrazam ubolewanie ze na tej grupie "prawo" przy konkretnym
    pytaniu, konkretnym problemie odpowiada mi jakis nawiedzony medrek
    Agata
    (jak juz sie naprawde nie bedziesz mial czego czepiac to sie doczepisz ze
    podpisuje sie Agata a wysylam jako Maciej. Otoz dla malo rozgarnietych
    wyjasniam: Zdarza sie tak czesto ze zony wysylaja z adresu meza, albo maja
    wspolny)