  • 61. Data: 2020-04-03 20:54:44
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-03 o 15:02, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > obowiązek instalacji softu na prywatnym urządzeniu? Hmm nie wydaje mi
    > się, żeby to miało jakikolwiek sens, chyba, że nie jesteśmy wolnymi
    > ludźmi. A może jeszcze obowiązek posiadania sprzętu na którym można
    > zainstalować taki soft?

    W tym przypadku jeszcze nie ma, ale w innych jest.
    http://osnews.pl/posiadanie-systemu-windows-obowiazk
    iem-przedsiebiorcy-w-polsce/

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2020-04-03 20:55:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    A jak ktoś nie ma zasięgu GPS w mieszkaniu to ma się przeprowadzić na
    balkon?

    A jak nie ma zasięgu GSM?

    MJ

  • 63. Data: 2020-04-03 21:13:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2020 o 20:49, RadoslawF pisze:

    > Żaden problem.

    No nie wiem. Ja tam już chyba wolę do lustra pić niż z kimś z
    kwarantanny. Choć z drugiej strony to te kwarantanny to z dupy rozdają,
    więc może i bez różnicy.

    --
    Shrek

  • 64. Data: 2020-04-03 21:15:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2020 o 20:55, Michal Jankowski pisze:
    > A jak ktoś nie ma zasięgu GPS w mieszkaniu to ma się przeprowadzić na
    > balkon?
    >
    > A jak nie ma zasięgu GSM?

    W zasadzie to jest obowiązek instalowania i używania. Zainstalujesz i
    używasz - czekasz na smsa;) Jak się nie doczekasz, to niech kulsony
    ruszą dupę.

    --
    Shrek

  • 65. Data: 2020-04-04 00:20:03
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie. Zakładam, że skoro to na szybko łatany program do udostępniania
    > zdjęć to jest tam więcej bagów niż ficzerów.

    program do robienia zdjęć nie ma sposobu wykryć fakegps
    tzn. da się zrobić fakegps aby był niewykrywalny

  • 66. Data: 2020-04-04 11:54:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 00:20, n...@o...pl pisze:

    > program do robienia zdjęć nie ma sposobu wykryć fakegps
    > tzn. da się zrobić fakegps aby był niewykrywalny

    Ale przerobiony już tak. On nie wykrywa czy używasz, tylko czy masz
    zainstalowany. I sprawdziłem - to nie jest do udostępniania zdjęć a
    raczej "zadań"

    --
    Shrek

  • 67. Data: 2020-04-04 13:59:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-03 o 21:13, Shrek pisze:

    > No nie wiem. Ja tam już chyba wolę do lustra pić niż z kimś z
    > kwarantanny. Choć z drugiej strony to te kwarantanny to z dupy rozdają,
    > więc może i bez różnicy.

    Skoro opisujesz to jednak za problem to uważasz.
    A to nie ja sugerowałem picie z sąsiadem.
    Ja sugerowałem przepięcie kabelków w domofonie aby niebiescy
    dzwoniąc do do siada sądzili że dzwonią do mnie.
    Masz jeszcze jakieś wydumane przez siebie problemy?
    Lub jakieś zarzuty w tematach których nie poruszałem ale sądzisz
    że mam w nich zdanie inne niż ty?

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2020-04-04 14:19:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2020 o 13:59, RadoslawF pisze:

    > Skoro opisujesz to jednak za problem to uważasz.

    Bystrzak z ciebie;)

    > A to nie ja sugerowałem picie z sąsiadem.

    Jak już ma u ciebie siedziec...

    > Ja sugerowałem przepięcie kabelków w domofonie aby niebiescy
    > dzwoniąc do do siada sądzili że dzwonią do mnie.
    > Masz jeszcze jakieś wydumane przez siebie problemy?

    Ale oni dzwonią po to, żebyś się im w oknie pokazał i pomachał. Więc tak
    średnio to problem rozwiązuje, bo jeszcze sąsiad musiałby machać z
    twojego okna. Choć w sumie pewnie jak ktoś pomacha, to pięte liczyć nie
    będa.

    --
    Shrek

  • 69. Data: 2020-04-04 14:38:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    ąćęłńóśźż napisał(a) w wiadomości: <5e8584b4$1$17364$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Wysyłasz niepełnoletnią po piwo?
    >Daj adres sklepu.

    Skorzystać czy... donieść.
    Bo dlaczego to sklep ma być karany, w sumie jest ofiarą bo został
    oszukany. Rodzic czy 17-letni "dzidziuś" nie wie, że nie można?
    W USA (różnie to w stanach) w takich przypadkach kupujący też ponosi karę.
    Mnie rodzice po alkohol nie wysyłali ale po papierosy i wysłać "totka"
    owszem. Nie wiem jakie były w końcówce PRL-u przepisy ale nigdy
    nikt nie odmówił. Może dlatego, że oprócz fajek jakąś gazetę do
    zawijania śledzi (Trybuna?) i inną do czytania kupowałwm i brodą
    już nad blat kiosku sięgałem.
    Tak czy inaczej było (pod tym względem) normalniej.

    Po nagonce na hazard w małym miasteczku wywalili LOTTO z dworca
    autobusowego. Odpowiedź w kolekturze: "bo uczniowie nieletni
    przyjeżdżają do szkoły i wypowiedziano umowę...". Teraz LOTTO ze 100m
    dalej, dokładnie na przeciw... siedziby ZUS-u. Czyli hazard po obu stronach ulicy :).

    Arek

  • 70. Data: 2020-04-04 14:52:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Olin napisał(a) w wiadomości: <2...@4...net>...

    >Można jednak odetchnąć z ulgą, bo:
    >"z obowiązku korzystania z aplikacji Kwarantanna domowa zwolnione są osoby
    >z dysfunkcją wzroku (niewidzące lub niedowidzące), a także osoby, które
    >właściwym służbom złożyły oświadczenie, że nie są abonentami lub
    >użytkownikami sieci telekomunikacyjnej lub nie posiadają urządzenia
    >mobilnego umożliwiającego zainstalowanie aplikacji."

    Nie mam smartfona. Z różnych powodów, m. in. za mały ekran ("dysfunkcja
    wzroku"). Dodatkowo domofon w mieszkaniu nawalił a teraz chyba nie
    naprawią. Mogą zadzwonić na nr tel. - pomachałbym zza okna.

    Arek