  • 1. Data: 2020-04-01 15:59:59
    Temat: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Adwokat Władysław Pociej na grupie Adwokatura Polska:

    ,,Zadzwonił do mnie klient, który dostał wezwanie do stawiennictwa w
    Zakładzie Karnym do odbycia kary na dzień 02.04. Zapytał mnie, czy w
    związku z zakazem poruszania się ma się stawić w ZK? Powstaje pytanie, czy
    takie stawiennictwo na wezwanie może być traktowane jak załatwienie
    niezbędnych spraw swojego życia codziennego?".

    https://wyborcza.pl/7,75410,25826108,jeden-wielki-bu
    rdel-ale-moze-wlasnie-chodzi-o-sianie-chaosu.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-04-01 16:38:21
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: r...@o...pl

    W dniu środa, 1 kwietnia 2020 16:00:01 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
    > niezbędnych spraw swojego życia codziennego?".

    "Dokąd? Idę kupić/kupiłem mocną wódkę i upiję się w trupa" - jeśli zostanę
    kiedyś zapytany, to tak odpowiem. Niezbędne do życia? Wszak - nie zakazano
    sprzedaży żadnego alkoholu spożywczego :)

    A po za tym - ciekawe, czy lekarz psychiatra mógłby wystawić zaświadczenie,
    że "rekreacyjny wysiłek na wolnym powietrzu nie naruszający zakazu zgromadzeń
    jest niezbędny dla utrzymania dobrego stanu psychicznego pacjenta"...

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 3. Data: 2020-04-01 17:22:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

> [...]
    > pytanie, czy takie stawiennictwo na wezwanie może być traktowane jak
    > załatwienie niezbędnych spraw swojego życia codziennego?”.

    Lubię Pocieja ale tylko adwokat moze miec watpliwości w tym zakresie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 4. Data: 2020-04-01 18:09:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Apr 2020 15:59:59 +0200, Olin napisał(a):

    > Powstaje pytanie, czy
    > takie stawiennictwo na wezwanie może być traktowane jak załatwienie
    > niezbędnych spraw swojego życia codziennego?".

    Olin, wydziwiasz. Tak jakby jakiś system prawny zdołał objąć wszystkie
    aspekty społecznego życia. Tak nie było, nie ma i nie będzie. A w tym
    konkretnym przypadku, jeśli znajdzie się oskarżyciel to jak zwykle, sąd
    rozstrzygnie czy niezbędne czy nie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-04-01 18:30:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    r...@o...pl napisał(a) :

    > "Dokąd? Idę kupić/kupiłem mocną wódkę i upiję się w trupa" - jeśli zostanę
    > kiedyś zapytany, to tak odpowiem. Niezbędne do życia? Wszak - nie zakazano
    > sprzedaży żadnego alkoholu spożywczego :)

    Ba, takie upicie się to może nie być niezbędne do życia. Ale już
    taki alkoholik *musi* wypić. Musi iść kupić. To tylko niepijący
    policjant może uznać, że to nie jest niezbędne. Alkoholizm to choroba.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 6. Data: 2020-04-01 19:52:45
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 17:22 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    rdel-ale-moze-wla

    > Lubię Pocieja ale tylko adwokat moze miec watpliwości w tym zakresie.

    Posądzam Pocieja i jego klienta o kpinę z rządzących zaledwie.
    Natomiast _wiem_ że wyborcza to jeden wielki burdel (parafrazując link).

    --
    Trefniś

  • 7. Data: 2020-04-01 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trefniś t...@m...com ...

    > Posądzam Pocieja i jego klienta o kpinę z rządzących zaledwie.
    > Natomiast _wiem_ że wyborcza to jeden wielki burdel (parafrazując
    > link).

    Ja rozumiem, ale nawet w takim podpuszczaniu jakies przejawy zdrowego
    rozsadku sa potrzebne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 8. Data: 2020-04-01 21:40:23
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 20:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Trefniś t...@m...com ...

    (...)

    > Ja rozumiem, ale nawet w takim podpuszczaniu jakies przejawy zdrowego
    > rozsadku sa potrzebne.

    :)

    Ale gdzie tego rozsądku się spodziewasz?
    U rządzących? Mają większe problemy...
    U Pocieja? Przecież cieszy się, że jego formacja szczęśliwie nie rządzi.

    No bo chyba nie w wyborczej :)

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2020-04-01 23:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trefniś t...@m...com ...

    > U Pocieja? Przecież cieszy się, że jego formacja szczęśliwie nie
    > rządzi.

    :)
    U Pocieja jako adwokata.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 10. Data: 2020-04-02 11:45:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 01 Apr 2020 19:52:45 +0200, Trefniś napisał(a):

    > _wiem_ że wyborcza to jeden wielki burdel

    Ponieważ?