  • 1. Data: 2020-04-01 20:24:41
    Temat: CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich chca zrobic w lyse jajo ;P
    Od: m...@g...com

    CovidAPRILIS[2020] czyli jak nas wszystkich kcom zrobic w lyse jajo ;P

    Niemiecki wirusolog i epideiolog -ekspert rzondowy trzezwo o covid19:
    https://m.youtube.com/watch?v=B49ApyRwG70
    https://youtube.com/watch?v=B49ApyRwG70

    Hamerykanski prawnik i spec rzondowy dr. Francis Boyle [tu zapnijcie pasy!]:
    https://m.youtube.com/watch?v=7aZQgP0j7ic
    https://youtube.com/watch?v=7aZQgP0j7ic

    Co ciekawe: jedno nie wyklucza drugiego
    a nawet oba POglondy siem uzupelniajom ;)

  • 2. Data: 2020-04-02 10:53:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-04-01 o 20:24, m...@g...com pisze:
> [...]
    > https://youtube.com/watch?v=7aZQgP0j7ic
    >
    > Co ciekawe: jedno nie wyklucza drugiego
    > a nawet oba POglondy siem uzupelniajom ;)

    Opisz o czym mówią, to jest grupa dyskusyjna, a nie klub z linkownią.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2020-04-02 16:34:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2020 o 10:53, Liwiusz pisze:

    > Opisz o czym mówią, to jest grupa dyskusyjna, a nie klub z linkownią.

    Wysłuchałem pierwszego. Gość twierdzi, że koronowirusy są obecne wśród
    wirusów od zawsze io stanowią 10~15% wirusów. Obecny nie jest jakoś
    szczególnie inny od pozostałych. To znaczy ma oczywiście inne DNA, ale
    działa podobnie, jak pozostałe. Mutacja wirusów w jego ocenie jest czymś
    normalnym, bowiem to jest sposób na ich przetrwanie. Inaczej organizmy
    by się uodporniły.

    Autor wini za wywołanie obecnej epidemii chińskich naukowców. W jego
    ocenie w WU-CHAN Chińczycy mają jakieś centrum badań wirusologicznych i
    naukowcy chcieli po prostu się popisać, jak bardzo są potrzebni.
    Rozpętali panikę nieuzasadnioną zaistniałą sytuacją. Na wirusa COVID-19
    nie umiera szczególnie więcej osób, niż na poprzednie.

    Przekazałem, co facet powiedział. Brzmiał w miarę wiarygodnie, ale w
    materiale jest tłumaczenie na polski, więc nie wiem, na ile wierne. Nie
    znam się i nie potrafię ocenić, na ile ma rację. Drugiego materiału nie
    wysłuchałem do końca, bowiem początek nie wydał mi się na tyle
    interesujący, by poświęcić mu więcej czasu, więc nie potrafię pomóc.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2020-04-02 17:12:36
    Od: m...@g...com

    Drugi material jest w stylu amerykanskiego schow -tyle ze jest tam amerykanski leciwy
    prawnik zajmujacy sie miedzynarodowym prawem antyterrorystycznym w kontekscie
    bioterroryzmu. Podaje wykryte przez niego fakty o covid19.
    Warto przemeczyc i wyczytac wszystkie teksty z tlumaczenia. Gadowski tez kozystal
    chyba z tego eksperta-zrodla w swoim ostatnim materiale z wczoraj [1.04]. Niewesolo.
    Bynajmniej nie primaaprilisowo. To jest bardzo POdstepne wojsKOwe paskudztwo. Dziala
    z opuznieniem na kluczowe organy i uklad nerwowy. Slabych zabija od razu zdrowych
    facetow ubezpladnia. To jest himera sars, mers i hiv! o wzmocnionych funkcjach
    zakaznych i omijaniu ukladu odpornosciowego. Dokladnie jak Himera z MI-2
    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Mission:_Impossible_
    II
    Dlatego wszedzie tyle dezinformacji a wiele panstw nagle z olewactwa przeszlo w
    histeryczne restrykcje
    Teraz tylKO pytanie kto ma Bellerofonta i ile za niego od ludzKOsci bedzie chcial
    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Bellerofont

  • 5. Data: 2020-04-02 17:27:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >>> pasy!]:
    >
    >Wysłuchałem pierwszego. Gość twierdzi, że koronowirusy są obecne
    >wśród
    >wirusów od zawsze io stanowią 10~15% wirusów. Obecny nie jest jakoś

    No tak mowia.

> [...]
    >czymś
    >normalnym, bowiem to jest sposób na ich przetrwanie. Inaczej

    A jednak ta drobna (czy na pewno) mutacja spowodowala spora
    smiertelnosc.

> [...]
    >COVID-19
    >nie umiera szczególnie więcej osób, niż na poprzednie.

    Byloby to uzasadnione, gdyby w Bergamo krematorium wyrabialo ...

    >Przekazałem, co facet powiedział. Brzmiał w miarę wiarygodnie, ale w
    >materiale jest tłumaczenie na polski, więc nie wiem, na ile wierne.

    A z kiedy ten film ?
    Bo moze nagral dwa miesiace temu, a tymczasem w USA juz 3800 zmarlych.

    J.

  • 6. Data: 2020-04-02 18:14:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2020 o 17:27, J.F. pisze:
    > A z kiedy ten film ?
    > Bo moze nagral dwa miesiace temu, a tymczasem w USA juz 3800 zmarlych.

    Opublikowano materiał 23 marca 2020 roku. Ale z tłumaczeniem. Ile komuś
    tłumaczenie zajęło, to nie mam zielonego pojęcia. No i przecież samo
    nagranie może być sprzed roku.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2020-04-03 09:08:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Apr 2020 18:14:50 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Opublikowano materiał 23 marca 2020 roku. Ale z tłumaczeniem. Ile komuś
    > tłumaczenie zajęło, to nie mam zielonego pojęcia.

    Na polski, na angielski.

    >No i przecież samo nagranie może być sprzed roku.

    Otoz to, choc wtedy nie bylo tematu jeszcze.

    Chyba ze ... on o jakiejs innej epidemii mowi.
    Ale mowi o Wuhan i Italii.

    www.wodarg.com - u zrodla.

    https://www.youtube.com/watch?v=7_uKN9vdigE
    wywiad sprzed 10.03.

    www.euromomo.eu - kazdy moze sprawdzic ... ale to za miesiac :-)

    http://www.cidrap.umn.edu/news-perspective/2010/01/e
    uropean-hearing-airs-who-pandemic-response-critics-c
    harges
    falszywa pandemia ... juz w 2010 ?

    J.