  • 921. Data: 2013-04-29 22:19:07
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.04.2013 22:15, Andrzej Lawa pisze:

    > No tak, taka Czeczenia czy Afganistan to obecnie najbardziej rozwinięte
    > kraje na świecie... taaak?

    Może tak w ramach uściślenia: dla mnie ktoś, kto "nie boi się umrzeć",
    to fanatyczny oszołom, dla którego śmierć jest czymś, do czego należy
    dążyć, dla którego będzie to pierwszy wybór.

    Ja np. zgodnie z doktryną generała Tacticusa ;) uważam, że należy
    doprowadzić do tego, żeby za swoją sprawę zginą ten frajer po drugiej
    stronie ;)

  • 922. Data: 2013-04-29 22:22:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-29 22:15, Andrzej Lawa pisze:

    > No tak, taka Czeczenia czy Afganistan to obecnie najbardziej rozwinięte
    > kraje na świecie... taaak?

    Oczywiście. Gdyby nie tamtejsi ekstremiści, to Czeczenii by nie było, bo
    żadnemu ze słabeuszy-ateuszy nie chciałoby się wziąć karabinu, aby
    walczyć choćby z Rosjanami.

    > Toteż właśnie. Przynajmniej póki islamiści nie zlaicyzują się do poziomu
    > przeciętnego wykształconego i inteligentnego chrześcijanina religijnego
    > na zasadzie "żeby coś było do roboty w niedziele".

    Różnica miedzy nami jest taka, że ja nie wierzę, aby istniała możliwość
    stworzenia jakiegokolwiek trwałego i dobrowolnego systemu ateistycznego.
    Jest to po prostu wbrew naturze człowieka.

    > Bo oszołomy pokroju Śmiejka są równie niebezpiecznie, niezależnie czy
    > trykają dla Allaha, czy leża krzyżem dla Jahwe.

    Jeśli pomiędzy wrzucaniem plecaków na maratonie a leżeniem krzyżem nie
    widzisz żadnej różnicy, to zaczynam wątpić w Twoją racjonalność, a widzę
    po prostu kolejną wiarę i kołtuństwo.

    --
    Liwiusz

  • 923. Data: 2013-04-30 08:49:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.04.2013 21:28, Andrzej Lawa pisze:
    > A gdzieś ja pisałem, że jest? Jedna bajka okazała się bajką, więc
    > zacząłem drążyć inne dogmaty.

    Myślę, że to twoje wyznanie bardzo mi ciebie przybliżyło i pomaga
    zrozumieć problem. Biedne zawiedzione dziecko poczuło się oszukane przez
    rodziców, zostało z tym problemem zagubione samo i zaczęło budować mur
    obronny przed ewentualnymi innymi zranieniami.

    >Mam rozum i z niego korzystam.

    I sam sobie wydajesz ocenę jego jakości.

    > Co jest błędem.

    Ależ oczywiście. Wszystkie zabawy ludowe dla dzieci powinny zostać
    wycofane. Dzieci ateistów mają chodzić ponure i smutne. Marzanny też
    pewnie nie topiłeś za dziecka. Choć nie, Marzannę pewnie ateiści mogą
    topić, bo to wręcz antychrześcijańskie korzenie ma.

    > Ależ mają - są tak samo fikcyjne.

    Dlatego, że cię oszukano za dziecka (choć nie wszystkie dzieci tak to
    odbierają) z Mikołajem podczas zabawy ludowej, to rozciągnąłeś to na
    wszystko co mówią dorośli. Smutne to tak naprawdę.

    Wiesz, wczoraj się pierwszy raz za ciebie modliłem wieczorem. Wcześniej
    jakoś odbierałem cię za bardzo negatywnie i uciekałem od takiej myśli. A
    teraz w końcu zaskoczyłem, że to po prostu kwestia siedzących w tobie
    krzywd.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 924. Data: 2013-04-30 09:00:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.04.2013 21:26, Andrzej Lawa pisze:

    > Twoja teoria ma tyle samo poparcia, co teoria płaskiej Ziemi.

    No tak. Bo kilku medyków spotkało się pod naciskami politycznymi i
    zagłosowało, że nie jest...

    > Ależ tak. Jak Papa ogłosi, że Bóg mu kazał wszystkich innowierców tępić,

    Ale nie ogłosi.

    > to Katolicy mieliby taki obowiązek.

    Wg mnie nie, bo to sprzeczne ze Słowem Bożym i wtedy jak najbardziej
    będzie im wolno odrzucić błędną decyzję biskupa, który jest tak samo
    człowiekiem, jak i pozostali.

    >>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmat_o_nieomylności_p
    apieża
    > No a o czym innym mogłem piać w omawianym kontekście, manipulancie?

    Nie wiem o czym. Napisałeś, że jest dogmat iż Papież ma zawsze rację.
    A to nieprawda. Chodzi wyłącznie o tzw. nauczania ex cathedra.

    > Ale to jest bajka. To są legendy spisywane przez dzikie narody pustyń
    > Bliskiego Wschodu.

    Taki jest dogmat twojej wiary. Ale nie wkładaj w usta chrześcijan
    dogmatów twojej wiary. KRK nie uczy, że należy wierzyć w bajki. Uczy, że
    należy wierzyć Słowu Bożemu. A to że ty to słowo nazywasz bajką, to już
    twój dogmat, nie rzymskich katolików.

    > Bredzisz. Właśnie nie ma żadnych dogmatów.

    Ależ oczywiście, że są. Jeden choćby głosisz w tym liście, że Pismo
    Święte jest bajką czy też zbiorem legend. Inny, jaki głosiłeś, to to, że
    siły stwórcze świata oraz siły światem rządzące są bezosobowe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 925. Data: 2013-04-30 12:06:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]
    > rodziców, zostało z tym problemem zagubione samo i zaczęło budować mur
    > obronny przed ewentualnymi innymi zranieniami.

    ROTFL

    > I sam sobie wydajesz ocenę jego jakości.

    Napisał fundziak, który przyznał się do tego, że gotów jest bez
    mrugnięcia wymordować tysiące ludzi, jeśli tylko "głos" mu to powie.

    Umysł potencjalnego masowego mordercy nie jest gówna wart.

    > Ależ oczywiście. Wszystkie zabawy ludowe dla dzieci powinny zostać
    > wycofane. Dzieci ateistów mają chodzić ponure i smutne. Marzanny też

    Ależ nie! Dlaczego _zabawy_ mają zostać wycofane? Tylko nie wciskaj
    dzieciom kitu, że gdzieś jest prawdziwy stary niedźwiedź, co ja się
    obudzi to je na prawdę zeżre.

    > pewnie nie topiłeś za dziecka. Choć nie, Marzannę pewnie ateiści mogą
    > topić, bo to wręcz antychrześcijańskie korzenie ma.

    Podobnie jak jajko na Wielkanoc, choinka na "Boże Narodzenie" (nie
    wspominając już o dacie tegoż - wesołych Saturnaliów ;) ).

    > Dlatego, że cię oszukano za dziecka (choć nie wszystkie dzieci tak to
    > odbierają) z Mikołajem podczas zabawy ludowej, to rozciągnąłeś to na
    > wszystko co mówią dorośli. Smutne to tak naprawdę.

    Smutne to jest to, że stada dorosłych ludzi nadal wierzą w dziecinne
    zabobony i co gorsza usiłują wg nich świat zmieniać.

    > Wiesz, wczoraj się pierwszy raz za ciebie modliłem wieczorem. Wcześniej

    Idź może skocz z tego dziesiątego piętra - będzie więcej pożytku.

    > jakoś odbierałem cię za bardzo negatywnie i uciekałem od takiej myśli. A
    > teraz w końcu zaskoczyłem, że to po prostu kwestia siedzących w tobie
    > krzywd.

    ROTFL

    Ależ ja nigdy w życiu nie odebrałem tego jako krzywdy!

  • 926. Data: 2013-04-30 12:18:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 12:06, Andrzej Lawa pisze:
    > Podobnie jak jajko na Wielkanoc,

    Owszem, Wielkanoc jest niestety silnie obłożona postpogańskimi
    elementami. Przy czym zatraciły one już dawny charakter, podobnie jak
    dzieciom w przedszkolu topienie Marzanny się nie kojarzy z
    prasłowiańskimi bóstwami.

    >choinka na "Boże Narodzenie"

    Ja znam wyjaśnienie, że choinkę wymyślił Marcin Luter zachwycony pięknem
    stworzonego przez Boga świata, gdy zauważył mieniącą się w słońcu
    ośnieżoną choinkę i przeniósł to do domu i przystroił mieniącymi się
    świecami i ozdobami.

    Znasz inne wyjaśnienie tego elementu dekoracyjnego?

    >(nie
    > wspominając już o dacie tegoż - wesołych Saturnaliów ;) ).

    Data jak data. Pismo Święte nie podaje daty narodzin Jezusa, dlatego
    uplasowanie tej daty w roku jest symboliczne. Wybrano datę, w której
    odbywały się dawne pogańskie święta, bo to naturalne, jak się gdzieś
    wychodzi z mniejszości.

    > Smutne to jest to, że stada dorosłych ludzi nadal wierzą w dziecinne
    > zabobony i co gorsza usiłują wg nich świat zmieniać.

    Smutne jest to, że stada dorosłych ludzi przestają wierzyć i czynią boga
    ze swojego rozumu nie dostrzegając jego ułomności oraz stawiają
    ateistyczne dogmaty nad Bożym Słowem.

    > Ależ ja nigdy w życiu nie odebrałem tego jako krzywdy!

    Wiem. Ale siedzi to w tobie. Mam nadzieję, że kiedyś to przełamiesz i
    powierzysz swoje życie Bogu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 927. Data: 2013-04-30 12:19:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > No tak. Bo kilku medyków spotkało się pod naciskami politycznymi i
    > zagłosowało, że nie jest...

    Nie, bo większość medyków przestała się poddawać naciskom religijnych
    oszołomów i oderwała się od biblijnych bajek (np. tej, w której "bóg"
    zsyła homoseksualizm za nieoddawanie mu czci - LOL).

    > Ale nie ogłosi.

    Pewnie, że nie, bo wtedy do końca by się skompromitował. Ale to decyzja
    POLITYCZNA (podobnie jak np. wymyślenie czyśćca dla nieochrzczonych
    zmarłych noworodków) a nie "telefon od Boga".

    > Wg mnie nie, bo to sprzeczne ze Słowem Bożym i wtedy jak najbardziej
    > będzie im wolno odrzucić błędną decyzję biskupa, który jest tak samo
    > człowiekiem, jak i pozostali.

    Nonono! W sprawach wiary, doktryny i obyczajów Papież jest nieomylny!

    [ciach]

    > Nie wiem o czym. Napisałeś, że jest dogmat iż Papież ma zawsze rację.
    > A to nieprawda.

    Kiedy wypowiada się jako Papież? Zawsze.

    > Chodzi wyłącznie o tzw. nauczania ex cathedra.

    TAK

    > Taki jest dogmat twojej wiary. Ale nie wkładaj w usta chrześcijan

    Jakiej wiary, durniu??

    > dogmatów twojej wiary. KRK nie uczy, że należy wierzyć w bajki. Uczy, że
    > należy wierzyć Słowu Bożemu. A to że ty to słowo nazywasz bajką, to już
    > twój dogmat, nie rzymskich katolików.

    To nie jest dogmat. To jest historyczna wiedza.

    Której, mimo wielu lat prób, fundziaki nigdy nie podważyły inaczej jak
    swoim jedynym argumentem "ja wierzę".

    > Ależ oczywiście, że są. Jeden choćby głosisz w tym liście, że Pismo
    > Święte jest bajką czy też zbiorem legend.

    To nie jest dogmat. To jest obiektywnie weryfikowalna wiedza (że to są
    opowieści tegoż dzikiego plemienia, niemające wsparcia w historii).

    > Inny, jaki głosiłeś, to to, że
    > siły stwórcze świata oraz siły światem rządzące są bezosobowe.

    Kłamiesz.

    Jedyne co pisałem, to że nie ma dowodów na jakąś "osobę" kierującą
    wszechświatem, podobnie jak nie ma żadnych dowodów na to, że istnieją
    magiczne świadome niewidziane wróżki, które pilnują działania grawitacji
    - póki co wygląda na to, że grawitacja działa bez pilnowania przez jakąś
    świadomość, podobnie jak cała reszta wszechświata, stąd mnożenie
    niepotrzebnych bytów jest absurdem.

    Znajdziesz sposób na udowodnienie istnienia takich wróżek? Będziesz
    sławny! A póki co jesteś tylko żałosny...

  • 928. Data: 2013-04-30 12:27:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.04.2013 22:22, Liwiusz pisze:

    > Oczywiście. Gdyby nie tamtejsi ekstremiści, to Czeczenii by nie było, bo
    > żadnemu ze słabeuszy-ateuszy nie chciałoby się wziąć karabinu, aby
    > walczyć choćby z Rosjanami.

    Dziwne, że pacyfistyczna metoda Ghandiego okazała się bardziej skuteczna.

    [ciach]

    > Różnica miedzy nami jest taka, że ja nie wierzę, aby istniała możliwość
    > stworzenia jakiegokolwiek trwałego i dobrowolnego systemu ateistycznego.
    > Jest to po prostu wbrew naturze człowieka.

    Wbrew naturze jest też nie rzucać się zamiarem wybzykania na każdą
    interesującą ;) kobietę. A jednak jakoś większość sobie z tym radzi ;)

    > Jeśli pomiędzy wrzucaniem plecaków na maratonie a leżeniem krzyżem nie
    > widzisz żadnej różnicy, to zaczynam wątpić w Twoją racjonalność, a widzę
    > po prostu kolejną wiarę i kołtuństwo.

    Jeśli pomiędzy zamordowaniem KILKUSET LUDZI przy pomocy samochodu z
    bombą oraz broni automatycznej a trykaniem głową dla Allaha nie widzisz
    żadnej różnicy, to zaczynam wątpić w Twoją racjonalność, a widzę po
    prostu kolejną wiarę i kołtuństwo.

    (piję do przypadku Brevika, który właśnie jest chrześcijańskim fundziakiem)

  • 929. Data: 2013-04-30 12:32:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-30 12:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Kiedy wypowiada się jako Papież? Zawsze.

    Jak do tej pory były dwie wypowiedzi objęte dogmatem nieomylności
    papieża - w kwestii wniebowzięcia NMP oraz jej niepokalanego poczęcia.

    --
    Liwiusz

  • 930. Data: 2013-04-30 12:36:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 30.04.2013 12:19, Andrzej Lawa pisze:
    > Nie, bo większość medyków przestała się poddawać naciskom religijnych
    > oszołomów i oderwała się od biblijnych bajek (np. tej, w której "bóg"
    > zsyła homoseksualizm za nieoddawanie mu czci - LOL).

    Tylko, że potępienie religijne homoseksualizmu to inna rzecz. Religia
    potępia wiele rzeczy nie będących chorobą. A homoseksualizm to jest
    choroba umysłu. Dewiacja seksualna. Tak jak zoofilia czy pedofilia czy
    parafilia.

    gdyby ktoś podczas jedzenia wkładał jedzenie do nosa a napój wlewał do
    ucha to uznałbyś że to chory człowiek. Tak samo gdy jeden samiec wkłada
    penisa drugiemu samcowi do otworu odbytniczego, jest to dewiacją.

    Patrząc na to w zupełnym oddzieleniu od religii nadal widzimy totalny
    bezsens. W przypadku wciągania nosem zupy można by jeszcze domniemywać,
    że taki system okaże się lepszy i z czasem tak wyewoluuje sposób
    jedzenia człowieka. Ale homoseksualizm jest całkowicie bezpłodny, więc
    to nawet nie jest dalsza droga zmian. To jest błąd czy to genetyczny czy
    wychowawczy, który jest sprzeczny z naturą, tak jak wiele innych chorób
    tego rodzaju.

    > Pewnie, że nie, bo wtedy do końca by się skompromitował. Ale to decyzja
    > POLITYCZNA (podobnie jak np. wymyślenie czyśćca dla nieochrzczonych
    > zmarłych noworodków) a nie "telefon od Boga".

    Owszem, Kościół Rzymski podejmował wiele politycznych decyzji, w tym
    wiele błędnych. Ale akurat w tym przypadku, jest to wyraźnie kwestia
    Bożego Słowa.