  • Data: 2013-04-29 21:09:09
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 20:56, Liwiusz pisze:

    > Nie wszędzie. Wystarczy, że będzie wykrywalność wykroczeń będzie w
    > promilach.

    No to kto się będzie przejmował, jak statystycznie raz na 25 lat go złapią?

    >Czyli jak np. nie migasz przy zmianie pasa, to gdzieś tak po
    > miesiącu dostajesz mandat. Nie trzeba do tego totalnej inwigilacji,
    > wystarczy oddelegować część policji to pilnowania porządku na drodze.

    I co, policjanty będą latały po mieście i migacze kontrolowały. I to ma
    być wolność? nawet jak nie zatrzyma od razu, a przyśle mandat po
    miesiącu, to oznacza permanentną inwigilację albo niemalże zerową
    skuteczność łapania.

    > Wyłącznie do tego. Ta służba zarobi na siebie.

    No i co z tego? Służby kontrolujące każdego przedsiębiorcę też by mogły
    na siebie zarobić, a słabo by mi się podobały comiesięczne kontrole
    skarbowe.

    Co mi to za radość, że zamiast kursu i egzaminu na PJ będę musiał
    jeździć z sercem na ramieniu, czy przypadkiem znów Pan Policjant nie
    wypatrzył, że gdzieś mi się zdarzyło za późno kierunkowskaz włączyć.

    To jest ta prawicowa metoda, że każdy obywatel ma rozum?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek