  • Data: 2013-04-29 21:04:20
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2013 20:53, Andrzej Lawa pisze:
    > Kłamiesz.
    Kłamiesz.

    > Kłamiesz.
    Kłamiesz.

    > Ależ tak.

    Ależ nie.

    > Kłamiesz.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Dogmat_o_nieomylności_p
    apieża

    i gdzie wyczytałeś, że zawsze?
    Już w streszczeniu na początku masz wyraźnie podkreślone:

    Dogmat ten odnosi się do tzw. nauczania ex cathedra. Nieomylność papieża
    należy rozumieć jako bezbłędność w sprawach wiary i obyczajów, nie zaś w
    sprawach codziennych.

    Więc nie musisz się wgryzać w dogmat, żeby już wiedzieć, że nie zawsze.

    > Ależ jest. Nie wolno kwestionować pisma "świętego",

    Owszem, Pismo Święte jest nadrzędnym dokumentem i wszystko inne powinno
    być z nim zgodne. Coś jak konstytucja. Ale ty nie napisałeś, że Macie
    bezkrytycznie wierzyć w Pismo Święte czyli Słowo Boże spisane pod
    natchnieniem Ducha Świętego, ale pisałeś coś o bajkach.

    > Ateizm nie jest religią, ignorancie.

    Jest systemem wiary i dogmatów. Można więc powiedzieć, że to religia
    nieteistyczna.

    > Pewnie to ty nażarłeś się czosnku i teraz ziejesz.

    A co, ateizm czosnku zabrania? Chrześcijaństwo nie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek