  • 51. Data: 2013-10-13 22:33:16
    Temat: Re: OC i "znikajacy samochod"
    Od: masti <g...@t...hell>

    nie, zupełnie nie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2013-10-13 22:45:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > A po co TRZEBA rejestrować samochody? A nie trzeba np wiertarek?

    Bo bardziej nadają się do inwigilacji

  • 53. Data: 2013-10-13 22:46:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > to już zupełnie inna dyskusja

    Myślisz ?

  • 54. Data: 2013-10-13 22:49:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 22:46:30 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Myślisz ?

    w przeciwieństwie do Ciebie piszę to co myślę.

  • 55. Data: 2013-10-13 23:01:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nie, zupełnie nie

    Wiesz co to PODMIOT zdania ?

  • 56. Data: 2013-10-13 23:06:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 23:01:59 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Wiesz co to PODMIOT zdania ?

    wiem, a ty?

  • 57. Data: 2013-10-13 23:08:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > w przeciwieństwie do Ciebie piszę to co myślę.

    Zaprawdę powiadam Ci, że pieprzysz odkąd nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi

  • 58. Data: 2013-10-13 23:11:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 23:08:39 +0200 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Zaprawdę powiadam Ci, że pieprzysz odkąd nie zrozumiałeś mojej
    > wypowiedzi

    wolę paprykę

  • 59. Data: 2013-10-14 00:30:35
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Można też napisać tą umowę od nowa.
    > Jeżeli to jest jakaś "środkowa" umowa, to z danymi właścicieli nie będzie
    > problemu.
    > Nie namawiam jednak do tego, bo to chyba przestępstwo.

    yhmmm ...
    wg. KK 2 lata...

    Andrzej

    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 60. Data: 2013-10-14 00:52:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.10.2013 00:30, HANA pisze:

    > yhmmm ...
    > wg. KK 2 lata...

    Chyba nie warto ;)

    IMHO pomysł z zasiedzeniem będzie najprostszy - jeśli nie uda się
    dotrzeć do właściciela z "dziury" w umowach.

    A na przyszłość - rejestrować od razu.

    Urzędnik niestety nie może nic więcej zrobić, bo sumie nie ma pewności,
    że C nie sprzedał komuś innemu a umowa z D jest nieważna.