  • 1. Data: 2013-10-12 20:27:00
    Temat: Od kiedy pesel w sprawach w E-sądzie?
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Jak w topicu - od kiedy trzeba będzie podac pesel pozwanego by sprawa
    nabrała biegu? Czy może już teraz tak jest?

  • 2. Data: 2013-10-12 20:33:53
    Temat: Re: Od kiedy pesel w sprawach w E-sądzie?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-12 20:27, Garg07. pisze:
    > Jak w topicu - od kiedy trzeba będzie podac pesel pozwanego by sprawa
    > nabrała biegu? Czy może już teraz tak jest?

    Już jest. Zresztą w sądach tradycyjnych również, tyle że na etapie
    nadawania klauzuli wykonalności.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-10-12 21:03:26
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    > Już jest. Zresztą w sądach tradycyjnych również, tyle że na etapie
    > nadawania klauzuli wykonalności.

    Czyli jeśli firma windykacyjna straszy mnie wniesieniem sprawy do sądu ...
    wartość "długu" to 12 zł + odsetki. Dług co ciekawe dawno temu został
    uregulowany w Allegro. Wysyłałem im dowód zapłaty, ale do nich to nie
    dociera :) Wogólę wątpię czy będą składać sprawę do sądu, na allegro pesel
    nie jest wymagany przy rejestracji ... w sumie pośmiałbym się wysyłając
    odpowiedź na nakaz zapłaty ... 30 zł by stracili a nie 12 zyskali.

  • 4. Data: 2013-10-12 21:04:52
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    [poprawka]

    Czyli jeśli firma windykacyjna straszy mnie wniesieniem sprawy do sądu ...
    to mogą się pocałować w dupę (errata).

  • 5. Data: 2013-10-12 21:54:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-12 21:04, Garg07. pisze:
> [...]
    > pesel nie jest wymagany przy rejestracji ... w sumie pośmiałbym się
    > wysyłając odpowiedź na nakaz zapłaty ... 30 zł by stracili a nie 12

    Co za problem pesel ustalić. Tylko 31zł dopłacisz do tego interesu.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-10-12 22:45:56
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 12.10.2013 21:54, Liwiusz pisze:

    > Co za problem pesel ustalić. Tylko 31zł dopłacisz do tego interesu.

    Zaintrygowałeś mnie. Możesz zatem podać sumę cyfr mojego PESEL oraz jego
    8. cyfrę? Jeśli dasz radę, publicznie obiecuję oddać 31 złotych.

    Pozdr.!
    (D)

  • 7. Data: 2013-10-12 22:49:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-12 22:45, Daniel Pyra pisze:

    > Zaintrygowałeś mnie. Możesz zatem podać sumę cyfr mojego PESEL oraz jego
    > 8. cyfrę? Jeśli dasz radę, publicznie obiecuję oddać 31 złotych.

    Jesteś niewiarygodny, skoro 12zł do allegro zapłacić nie chcesz.

    A jak cię to interesuje, to pogooglaj sobie jaka jest procedura
    poznawania czyjegoś peselu (legalnie).

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-10-12 23:20:58
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2013-10-12 22:49, Liwiusz pisze:

    > Jesteś niewiarygodny, skoro 12zł do allegro zapłacić nie chcesz.

    Przecie pisze że zapłacił.

  • 9. Data: 2013-10-13 00:43:14
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 12.10.2013 23:20, Bartolomeo pisze:

    > Przecie pisze że zapłacił.

    Przecież ja z autorem wątku nie mam nic wspólnego...

    Pozdr.!
    (D)

  • 10. Data: 2013-10-13 00:44:09
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>