  • 31. Data: 2010-11-29 12:05:23
    Temat: Re: Numer rejestracyjny a dane osobowe
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik niusy.pl napisał:

    > Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu>

    > Jakie to ma znaczenie ?!

    Jestem ciekaw samochodu, który pisze na grupy dyskusyjne.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 32. Data: 2010-11-29 12:20:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Tylko co to ma wspólnego z danymi osobowymi?

    to, ze dana osobowa jest wszystko to, co pozwala na zidentyfikowanie osoby

  • 33. Data: 2010-11-29 12:27:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > to, ze dana osobowa jest wszystko to, co pozwala na zidentyfikowanie osoby

    "Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby,
    jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań."

    Dostęp do bazy nie jest powszechny.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 34. Data: 2010-11-29 14:26:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Nov 2010, szerszen wrote:

    > Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu> napisał

    > to, ze dana osobowa jest wszystko to, co pozwala na zidentyfikowanie osoby

    No toż się zgadza - wpis w bazie, pozwalający na powiązanie osoby
    właściciela z n-rem jest daną osobową.
    Tyle, że taki sam wpis prowadzony "w celach osobistych" pod ustawę
    o ochronie nie podlega, bez względu na to czy ktoś owo powiązanie
    przechowuje na kartce brulionu, w pamięci telefonu czy w swojej głowie :]

    Art.3a.1.1 ustawy "o ochronie"!

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2010-11-29 14:38:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:id067j$e4t$...@n...onet.pl...

    > "Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby,
    > jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań."

    to ja wiem, ale nie o tym byla mowa, to ze powszechnie nie ma do niej
    dostepu, oznacza jedynie tyle, ze dla kowalskiego nie jest to dana osobowa,
    dla takiego policjanta juz jest ;)

  • 36. Data: 2010-11-30 10:49:13
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 Nov 2010 09:20:07 +0100,
    szerszen <s...@t...pl> screamed:

    > sugerujesz ze majac numer rejestracyjny, nie jest mozliwym zidentyfikowanie
    > wlasciciela?

    Sugeruję, że mając numer rejestracyjny Kowalski razem z Nowakiem nie
    zidentyfikują właściciela.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 11:48:44 user up 12637 days, 23:43, 1 user, load average: 0.69, 0.95, 0.31 ]

    Multitasking: Screwing up several things at once...

  • 37. Data: 2010-11-30 11:12:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:slrnif9ll9.bgk.milusi.pysiaczek@buziacz
    ek.pl...

    > Sugeruję, że mając numer rejestracyjny Kowalski razem z Nowakiem nie
    > zidentyfikują właściciela.

    bo dla kowalskiego czy nowaka, nie jest to dana osobowa, choc mi sie udalo
    ;)
    ale sa ludzi, dla ktorych jak najbardziej jest to dana osobowa

  • 38. Data: 2010-12-02 08:06:43
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 30 Nov 2010 12:12:44 +0100,
    szerszen <s...@t...pl> screamed:

    > bo dla kowalskiego czy nowaka, nie jest to dana osobowa, choc mi sie udalo
    > ;)
    > ale sa ludzi, dla ktorych jak najbardziej jest to dana osobowa

    W ten sposób rzeczy ujmując to wszystko będzie daną osobową... :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 09:06:19 user up 12639 days, 21:01, 1 user, load average: 0.43, 0.81, 0.50 ]

    A woman voting for divorce is like a turkey voting for Christmas. -- A. Glynn

  • 39. Data: 2010-12-02 09:29:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:slrnifeksj.9tp.milusi.pysiaczek@buziacz
    ek.pl...

    > W ten sposób rzeczy ujmując to wszystko będzie daną osobową... :>

    no coz, nie ja wymyslilem te durnosci o ochronie danych osobowych, dawniej
    lista lokatorow wisiala w bramie kamienicy i nikomu sie krzywda nie dziala,
    a teraz to wykroczenie, aby nie powiedziec przestepstwo ;)

  • 40. Data: 2010-12-02 10:44:42
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 13:05:23 +0100, Tapatik napisał(a):

    > Jestem ciekaw samochodu, który pisze na grupy dyskusyjne.

    Hm... Czyli jakbym pisał o numerze dowodu osobistego to byś stwierdził, że
    dziwny jest ten świat, bo dowód osobisty pisze na grupę?

    Jeszcze raz napiszę: daną osobową jest wszysto co pozwala na
    zidentyfikowanie osoby. Takich danych dotyczących jednej osoby jest ok...
    300 tys. Jednak daną osobową w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobych
    jest zapewnej niż 99,9% z tych 300 tys.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski