  • 1. Data: 2010-11-19 12:53:02
    Temat: Napasc i sprawa w sadzie... problem z ustaleniem oskarzonego...
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    Witam

    Sytuacja wyglada tak:

    napadl na mnie kierowca auta X... zglosilem sie ze swiadkiem majac tylko nr
    rejestracyjny i model auta na policje... sprawa trafila do sadu z oskarzenia
    prywatnego... okazalo sie ze sad poprosil policje aby ta ustalila
    wlasciciela auta i teraz wzywa mnie aby:

    - podtrzymac oskarzenie wobec ustalonego wlasciciela auta
    - oskarzyc inna osoba

    problem w tym ze napadl mnie mezczyzna a auto zarejestrowane jest na kobiete
    wiec mam 100% pewnosci, ze to nie ona.... co zrobic? poprosic sad aby
    "wydobyl" od niej kto prowadzil wtedy pojazd czy pozostawic oskarzenie jakim
    jest i sprawa rozwinie sie w czasie procesu?

    dodam ze jest to postepowanie karne adhezyjne (odszkodowanie za szkody na
    okolo 1000zl)

    Pozdrawiam
    Mario

  • 2. Data: 2010-11-19 14:38:46
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 19-11-2010 o 13:53:02 Mario <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jakim
    > jest i sprawa rozwinie sie w czasie procesu?

    Sad zażąda od właścicielki informacji kto prowadził.

    leon

  • 3. Data: 2010-11-19 16:54:51
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/19/2010 8:38 AM, leon wrote:
    > Sad zażąda od właścicielki informacji kto prowadził.

    a ta powie, ze nie wie i sąd jej nic nie zrobi, bo jak tu sie dyskusja
    właśnie przetoczyła nie ma ją z jakiego paragrafu ukarać i nawet punktów
    nie dostanie. :)

  • 4. Data: 2010-11-19 17:26:49
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 10:54:51 -0600, witek napisał(a):

    > a ta powie, ze nie wie i sąd jej nic nie zrobi, bo jak tu sie dyskusja
    > właśnie przetoczyła nie ma ją z jakiego paragrafu ukarać i nawet punktów
    > nie dostanie. :)

    Napaść to "trochę" inne paragrafy niż przekroczenie prędkości, czy
    nieopłacenie parkowania. Sąd i policja też mają większe uprawnienia, niż
    straż miejska.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-11-19 20:45:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.11.2010 P.B. <p...@w...pl> napisał/a:

    > Napaść to "trochę" inne paragrafy niż przekroczenie prędkości, czy
    > nieopłacenie parkowania. Sąd i policja też mają większe uprawnienia, niż
    > straż miejska.

    Co nie zmienia faktu, że jak każdy świadek może nie pamiętać. I nie ma bata
    na to.
    --
    Samotnik