  • 1. Data: 2010-11-18 20:18:48
    Temat: przebieg wodociagu na dzialce
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Witajcie, pytanie z zakresu nieruchomosci:

    Czy istnieje sposob na przesuniecie trasy rury wodociagowej, ktora biegnie
    przez prywatna, zabudowana dzialke?
    Zamiast poprowadzic rury skrajem, jakis geniusz pare lat temu polozyl je
    okolo 5 metrow od granicy (nie ma tam drogi gminnej). Diabelnie utrudnia to
    zagospodarowanie ogrodu, o postawieniu ogrodzenia nie wspominajac.

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2010-11-19 07:51:09
    Temat: Re: przebieg wodociagu na dzialce
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Czy istnieje sposob na przesuniecie trasy rury wodociagowej, ktora biegnie
    > przez prywatna, zabudowana dzialke?

    Bez większego problemu.
    Uzgadniasz z właścicielem rury, robisz projekt, uzgadniasz naniesienie
    na mapę w ZUDT, przekładasz, robisz inwentaryzację powykonawczą, całość
    przekazujesz do właściciela rury.
    Oczywiście wszystko na swój koszt :)
    W końcu to Tobie ta rura przeszkadza. Aktualnemu właścicielowi zapewne
    jest dobrze tak jak jest teraz...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 3. Data: 2010-11-19 07:57:45
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Możesz zażądać przełożenia tej rury na koszt właściciela ( wodociągów)
    jeżeli została ona połozona bez zgody właściciela gruntu. Bez sądu sie nie
    obędzie.

    Michał

  • 4. Data: 2010-11-19 08:27:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 08:57:45 +0100, mecenas napisał(a):

    > Możesz zażądać przełożenia tej rury na koszt właściciela ( wodociągów)
    > jeżeli została ona połozona bez zgody właściciela gruntu. Bez sądu sie nie
    > obędzie.

    Z tego co wiem, owczesny wlasciciel gruntu nie wyrazil zgody na tak
    bezsensowny przebieg rury, ale wyrazil zgode na polozenie jej w ogole.
    Moze to jest jakis punkt zaczepienia.

    --
    Maciek

  • 5. Data: 2010-11-24 18:15:40