  • 41. Data: 2010-12-02 10:49:05
    Temat: Re: Numer rejestracyjny a dane osobowe
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze raz napiszę: daną osobową jest wszysto co pozwala na
    > zidentyfikowanie osoby. Takich danych dotyczących jednej osoby jest ok...
    > 300 tys.

    Że jak??
    No chyba, że chodzi Ci o sekwencje kodu DNA, bo nie bardzo mogę sobie
    wyobrazić 300 tys. danych osobowych dotyczących tylko i wyłącznie mojej
    osoby.

  • 42. Data: 2010-12-02 11:41:21
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2010-12-02 11:44, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:

    > Hm... Czyli jakbym pisał o numerze dowodu osobistego to byś stwierdził, że
    > dziwny jest ten świat, bo dowód osobisty pisze na grupę?
    >
    > Jeszcze raz napiszę: daną osobową jest wszysto co pozwala na
    > zidentyfikowanie osoby. Takich danych dotyczących jednej osoby jest ok...
    > 300 tys. Jednak daną osobową w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobych
    > jest zapewnej niż 99,9% z tych 300 tys.

    Zauważ jednak, że "Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie
    tożsamości osoby, jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub
    działań".

    Wymień trochę z tych 300 tysięcy informacji :-)

  • 43. Data: 2010-12-03 08:27:14
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@W...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2010 11:49:05 +0100, Mordzia napisał(a):

    > Że jak??
    > No chyba, że chodzi Ci o sekwencje kodu DNA, bo nie bardzo mogę sobie
    > wyobrazić 300 tys. danych osobowych dotyczących tylko i wyłącznie mojej
    > osoby.

    DNA, grupa krwi, długość włosów, odcisk palca, znaki szczególne, długość
    palców, rozstaw oczu, kształt małżowiny usznej, wielkość penisa, grubość
    tkanki tłuszczowej, przebyte choroby, ilość przyjaciół, stan cywilny, ilość
    włosów, uzębienie, kształt szczęki, numer karty bibliotecznej, numer
    buta... Można mnożyć i mnożyć...
    Oczywiście na podstawie większości tych danych nikt normalny nie jest w
    stanie zidentyfikować osoby. Jednocześnie zdecydowana większość tych danych
    w postaci pojedynczej, a nawet w większej grupie również nie pozwala na
    jednoznaczną identyfikację osoby.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://jakec0.blogspot.com

  • 44. Data: 2010-12-03 19:22:37
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-03 09:27, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:

> [...]
    > tkanki tłuszczowej, przebyte choroby, ilość przyjaciół, stan cywilny, ilość
    > włosów, uzębienie, kształt szczęki, numer karty bibliotecznej, numer

    Szczególnie numer buta. Chłopie, pieprzysz od rzeczy.

  • 45. Data: 2010-12-07 08:07:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > no coz, nie ja wymyslilem te durnosci o ochronie danych osobowych,

    Co w tym durnego ?

    > dawniej lista lokatorow wisiala w bramie kamienicy i nikomu sie krzywda
    > nie dziala,

    Dawniej w jaskiniach mieszkaliśmy

  • 46. Data: 2010-12-07 13:52:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Co w tym durnego ?

    to ze rodzi absurdy, a w konkretnych przypadkach chroni zlodziei

    > Dawniej w jaskiniach mieszkaliśmy

    dawniej, nie zawsze znaczy gorzej, pamietaj o tym