  • 31. Data: 2020-02-17 15:31:23
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    W dniu .02.2020 o 01:41 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Poczytaj na przykład (UMCS):
    >"Klauzula generalna interesu społecznego w postępowaniu
    >administracyjnym, sądowoadministracyjnym
    >oraz egzekucyjnym w administracji"
    >https://journals.umcs.pl/g/article/download/2581/32
    07

    Administracyjnym.
    A dawniej zdaje sie byly i w innych.

    J.

  • 32. Data: 2020-02-17 15:53:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 13:18, cef pisze:

    > Zawsze jest jakiś margines zachowań skrajnych.
    > Jakiś sędzia ukradł wiertarkę czy czegoś nie dopatrzył w postępowaniu.
    > Wiesz, że w całości procesów może nawet tylko tych związanych z
    > reprywatyzacją
    > te warszawskie problemy to jakiś ułamek procenta.

    akurat spraw dzikiej reprywatyzacji są tysiące, to nie przelewki, to
    zorganizowana grupa przestępcza, wręcz mafia

    > Nie znam takiego sędziego.

    ja też go nie znam i nie zamierzam osobiście poznawać, z ekranu tiwi
    wyłania się arogancki bufon

  • 33. Data: 2020-02-17 15:58:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup
    com...
    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    >A jak nie powoła? Bodnar dożywotnio? W sumie lepiej niż jakiś rządowy
    >pierdoła.

    Na to wyglada, pelni obowiazki do czasu wyboru nowego Rzecznika.
    Ale ... to ustawa, ustawe Sejm moze zmienic :-)

    albo PiS przekupi paru senatorow.

    J.

  • 34. Data: 2020-02-17 16:05:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 14:41, Jcek Maciejew pisze:
    > Ale co ja tłumaczę podstawowe sprawy facetowi któremu padło i zamiast
    > trójpodziału woli fuhrera.

    jcek woli trójpolówkę, nie zna jeszcze crop rotation:)

  • 35. Data: 2020-02-17 16:21:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-17 o 15:53, u2 pisze:

    > akurat spraw dzikiej reprywatyzacji są tysiące, to nie przelewki, to
    > zorganizowana grupa przestępcza, wręcz mafia

    Ale rozumiesz co to jest procent całości?

    > ja też go nie znam i nie zamierzam osobiście poznawać, z ekranu tiwi
    > wyłania się arogancki bufon

    Myślałem, że to jakiś nowy sędzia wybrany do KRS, ale skoro go nie znasz,
    ani nie możesz ocenić jego orzekania, to po cholerę go przywołujesz?
    Trzymaj jakiś poziom, a jak chcesz tylko pokrzyczeć to na p.s.polityka

  • 36. Data: 2020-02-17 16:28:08
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 16:21, cef pisze:

    > Ale rozumiesz co to jest procent całości?

    przekręcone sprawy reprywatyzacyjne to zdecydowana większość spraw w
    Warszawie, ale również sporo w Poznaniu, Krakowie itd

    polecam książkę p. Beaty Siemieniako "Reprywatyzując Polskę. Historia
    wielkiego przekrętu"

    > Myślałem, że to jakiś nowy sędzia wybrany do KRS, ale skoro go nie znasz,
    > ani nie możesz ocenić jego orzekania, to po cholerę go przywołujesz?
    > Trzymaj jakiś poziom, a jak chcesz tylko pokrzyczeć to na p.s.polityka

    zaatakowałeś władzę, ja odbiłem piłeczkę na samorząd

    samorząd to również władza, ba, w Bolanda widać, że samorząd może
    podważać władzę ustawodawczą, wykonawczą oraz sądowniczą, to niezłe
    poletko do anarchizowana państwa

  • 37. Data: 2020-02-17 16:36:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-17 o 16:28, u2 pisze:

    > przekręcone sprawy reprywatyzacyjne to zdecydowana większość spraw w
    > Warszawie, ale również sporo w Poznaniu, Krakowie itd

    Czyli nie wiesz co to procent.

> [...]
    >
    > samorząd to również władza, ba, w Bolanda widać, że samorząd może
    > podważać władzę ustawodawczą, wykonawczą oraz sądowniczą, to niezłe

    A to coś Ci się pomieszało.
    Akurat to ja zauważyłem, że to Ty zaatakowałeś władzę pisząc, że wchodzi
    ona w
    konszachty z przestępcami.
    Cytat: "kasta stosuje prawo nie według swojego widzimisię, ale zgodnie
    ze zdrowym rozsądkiem to nie powinno być większych problemów, ale jeśli
    wchodzi w spółkę z przestępcami, to takich należy tępić"

    PS
    Pomijam już zupełnie fakt, że "kasta" może się kojarzyć z grupą wokół
    niejakiego Piebiaka, więc tym bardziej by wyszło, że Twoja wypowiedź
    jest dwuznaczna.

  • 38. Data: 2020-02-17 16:58:13
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 15:05 <n...@o...pl> pisze:

    > I nie zacznie się, więc szkoda twojej pisaniny.

    Bardzo głęboko się mylisz.
    Burdel prawny, jaki powstał _wymusza_ zmiany!

    Tego zwyczajnie NIE da się zostawić w aktualnym stanie!!!
    A kasta straciła instynkt samozachowawczy.

    Kolejny "niczego nie rozumiem, zatem poprawię sobie nastrój i coś napiszę".

    Zostawiam was w bezpłodnej "dyskusji".

    --
    Trefniś

  • 39. Data: 2020-02-17 17:25:09
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 15:08 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jestes pewny ?
    > Dawniej owszem - po znajomosci/rodzinnie,
    > dzis jakies egzaminy na aplikacje, szkola sedziow ... i tylko co
    > najwyzej pod koniec Duda moze odmowic nominacji, po zaciagnieciu opinii
    > ksiedza z parafii ..

    Cały proces odbywa się _nadal_ pod baczną pieczą samej kasty, to kasta
    przedstawia preziowi listę sędziów do nominacji.

    > Jak tak beda wybrani "swoi", to dlaczego mieliby orzekac inaczej niz pod
    > dykando ?

    Pod dyktando samej (upolitycznionej!) kasty - tak się to odbywa do dziś!
    Walka z ustawą dyscyplinującą sędziów jest o to, by było tak nadal, czyli
    wybierają i dyscyplinują upolitycznieni sędziowie, trzymający nad sobą
    parasol ochronny.
    To właśnie dlatego można zwinąć staruszce 50 zł na stacji benzynowej, bo
    kumple obronią.

    --
    Trefniś

  • 40. Data: 2020-02-17 17:40:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-17 o 16:58, Trefniś pisze:

    > Kolejny "niczego nie rozumiem, zatem poprawię sobie nastrój i coś napiszę".
    >
    > Zostawiam was w bezpłodnej "dyskusji".

    A Ty jak zawsze napiszesz coś i za chwilę zabierasz zabawki i idziesz
    do domu. Czyżbyś nawet nie widział szansy obrony swego zdania?
    I to nie tylko na tej grupie.
    "Bo tak" to jest dobre w piaskownicy.