  • 1. Data: 2020-02-15 14:08:04
    Temat: Nowy termin.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Dla tych co pamiętają moją sprawę (zwolnienie w ramach czystek
    polityczncych matki na macierzyńskim). Jest termin - koniec maja, czyli
    trzy już trzy lata od zwolnienia. Przy okazji - pisioty w międzyczasie
    się już bardzo pewnie poczuli w trybunale od kiedy towarzysz piotrowicz
    i towarzyszka pawłowicz orzekają... bo nagle doszli do wniosku, że
    jednak rzeczywiście może to nie do końca zgodne z konstytucją, więc
    wnioskują o zawieszenie sprawy i skierowanie do TK.

    Reasumując:

    Masz sprawę przeciwko ministrowi (rolnictwa konkretnie)

    Rozpatruje ją sąd, którego prezesa przed chwilą mianował inny minister.

    Sąd dochodzi do wniosku, że nie jest kompetenty w konstytucja i traktaty
    międzynarodowe... więc sprawę oddala.

    W międzyczasie SN w podobnej sprawie orzeka, że pis leci w chuja.

    Po trzech latach przedstawiciel ministra dochodzi do wniosku, że może
    jednak powinien sprawę odłozyć ad acta w TK, którego członków wybrał
    sobie właśnie zwierzchnik ministra.

    A teraz najlepsze - ponieważ RPO kończy się kadencja, to będzie cię w
    tym wszystkim wspierał nowy pisi RPO;)

    To tak jakby ktoś się zastanawiał po co obywatelowi niezawisłe sądy:P

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-02-16 11:12:30
    Od: m...@g...com

    To tak jakby ktoś się zastanawiał po co obywatelowi niezawisłe sądy:P
    ---
    Zeby byly niezawisle od starych Kastowych Ukladow Warsiawskich muszom
    zawisnac na Ziobrze czyli nowych ukladach Kasty Dobrej Zmiany,
    ot jakis gwarant musi byc gdy sie olalo sądy Pana Boga ;P

  • 3. Data: 2020-02-16 21:29:31
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Feb 2020 14:08:04 +0100, Shrek napisał(a):
> [...]
    > tym wszystkim wspierał nowy pisi RPO;)
    >
    > To tak jakby ktoś się zastanawiał po co obywatelowi niezawisłe sądy:P

    Ale te niezawisle tez Ci niezbyt pomogly :-)

    Teraz przynajmniej mozesz liczyc, ze Ci Ziobry komputer wylosuje
    jakiegos wk* na rzad sedziego :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-02-16 22:06:45
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 21:29 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale te niezawisle tez Ci niezbyt pomogly :-)
    >
    > Teraz przynajmniej mozesz liczyc, ze Ci Ziobry komputer wylosuje
    > jakiegos wk* na rzad sedziego :-)

    Wystarczy, żeby był niezawisły!
    A niezawisły sędzia sądzi według prawa, nawet jeśli wbrew kaście, czy
    interesom państwa.
    I to właśnie ma szansę zapewnić reforma sądów, ja w to wierzę.
    A wierzę dlatego, że teraz wyroki będą pod szczególnym nadzorem opozycji
    (dziś tej, jutro PiS-owskiej).

    --
    Trefniś

  • 5. Data: 2020-02-16 22:09:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 21:29, J.F. pisze:

    > Ale te niezawisle tez Ci niezbyt pomogly :-)

    No wcześniej niespecjalnie miałem powód:P Zanim pisiory nie doszły do
    władzy to jakoś nikt nie wpadała na pomysł, żeby zwalniać niepoprawnie
    zatrudnione (w złym czasie) matki na urlopach macierzyńskich.

    > Teraz przynajmniej mozesz liczyc, ze Ci Ziobry komputer wylosuje
    > jakiegos wk* na rzad sedziego :-)

    Raczej że sprawę przekażą do TK na dół górki z papierami na wieczne
    nigdy. No bo nie sądzisz, że nagle doszli do wniosku "o chuj, byliśmy w
    błędzie to jest niezgodne z konstytucją - wnosimy o przekazanie do TK i
    zwrot kosztów procesowych, niech nas tam przykładnie przejadą"? No to
    już wiesz po co zwykłemu obywatelowi niefasadowy TK. Tak jak pieszę -
    najbardziej zabawnym elementem tej układanki będzie pisi recznik praw
    obywatelskich, który odziecziczy apelację i będzie mnie "wspierał" w
    postępowaniu;)

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-02-16 22:10:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 22:06, Trefniś pisze:

    > Wystarczy, żeby był niezawisły!
    > A niezawisły sędzia sądzi według prawa, nawet jeśli wbrew kaście, czy
    > interesom państwa.

    Żartujesz, prawda?

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-02-16 23:30:10
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 22:10 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Żartujesz, prawda?

    Czytaj ze zrozumieniem do końca i nie wycinaj z mojej wypowiedzi:

    "wyroki będą pod szczególnym nadzorem opozycji (dziś tej, jutro
    PiS-owskiej)".

    Wygrajcie wybory i PILNUJCIE prawa w sądach :)

    Teraz kasta była komunistyczna/III RP i żadnej możliwości manewru dla
    sędziego.
    Każdy przejaw niezawisłości, jeśli wbrew komunie/III RP - był natychmiast
    karany czymś w rodzaju mobbingu.
    Bo trudno nie nazwać mobbingiem brak możliwości awansu (wynagrodzenie!),
    wyznaczanie do dużej ilości trudnych spraw, negatywne oceny sędziów:

    https://www.infor.pl/akt-prawny/DZU.2012.242.0001455
    ,rozporzadzenie-ministra-sprawiedliwosci-w-sprawie-o
    ceny-pracy-i-opracowania-indywidualnego-planu-rozwoj
    u-zawodowego-sedziego.html

    A z drugiej strony - sędziowie z komunistyczną proweniencją same frukta.
    Nie wszyscy wiedzą, że np. Małgorzata Gersdorf _nigdy_ nie sądziła w
    sądzie powszechnym!
    Apeluję - zamiast dyskutować z powyższym, poczytajcie o sądownictwie, bo
    niektórzy z was nie odróżniają policjanta od prokuratora i sędziego i
    wszystkich uważają za "wymiar sprawiedliwości".
    A ja nie mam czasu na noszenie kaganka oświaty - albo wiesz, albo się
    dowiedz.

    --
    Trefniś

  • 8. Data: 2020-02-17 01:41:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2020 22:06:45 +0100, Trefniś napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Wystarczy, żeby był niezawisły!
    > A niezawisły sędzia sądzi według prawa, nawet jeśli wbrew kaście, czy
    > interesom państwa.

    Ktorego prawa ?
    Przeciez Shrek pisal, ze ustawa o likwidacji instytucji byla.

    Albo wez taki np kredyt frankowy - co z prawa wynika w tej sprawie ?

    A z prawa juz poznikaly zapisy o "interesie spolecznym" ?

    J.

  • 9. Data: 2020-02-17 02:09:35
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 01:41 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > [...]
    >
    > Ktorego prawa ?
    > Przeciez Shrek pisal, ze ustawa o likwidacji instytucji byla.
    >
    > Albo wez taki np kredyt frankowy - co z prawa wynika w tej sprawie ?

    Zupełnie nie znam sprawy Shreka, a "nie znasz akt, nie wiesz nic".

    > A z prawa juz poznikaly zapisy o "interesie spolecznym" ?

    Poczytaj na przykład (UMCS):
    "Klauzula generalna interesu społecznego w postępowaniu
    administracyjnym, sądowoadministracyjnym
    oraz egzekucyjnym w administracji"

    https://journals.umcs.pl/g/article/download/2581/320
    7

    --
    Trefniś

  • 10. Data: 2020-02-17 06:22:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2020 o 23:30, Trefniś pisze:

    > "wyroki będą pod szczególnym nadzorem opozycji (dziś tej, jutro
    > PiS-owskiej)".
    >
    > Wygrajcie wybory i PILNUJCIE prawa w sądach :)

    To teraz, żeby wygrać sprawę w sądzie to trzeba najpierw wygrać wybory?

    > Teraz kasta była komunistyczna/III RP i żadnej możliwości manewru dla
    > sędziego.

    Gówno prawda. Już po reformie - prezes jest zerowy.

    > Apeluję - zamiast dyskutować z powyższym, poczytajcie o sądownictwie, bo
    > niektórzy z was nie odróżniają policjanta od prokuratora i sędziego i
    > wszystkich uważają za "wymiar sprawiedliwości".

    Ja akurat badzo dobrze odróżniam. No i nie wiem czemu wrzuciłeś tu
    prokuratora - przecież prokurator jak najbardziej należy do wymiaru
    sprawiedliwości?

    --
    Shrek