  • 1. Data: 2020-02-13 21:31:36
    Temat: Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Poniżej tekst który Gazeta Wyborcza (wydawca Agora S.A.) udostępnia za
    darmo bez ograniczeń. Jak dla mnie *z tego* całkiem jednoznacznie wynika
    że Naczelna Rada Adwokacka skazała za (nieskuteczną) obronę księży
    pedofilii.

    Jak dla mnie nie podanie za co NRA skazała w góra drugim akapicie to
    _tania dziennikarska manipulacja_ dobitnie świadcząca o poziomie (dnie)
    dziennikarstwa Gazety Wyborczej.

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25694151
    ,wyrok-na-adwokata-diabla-mecenasa-broniacego-ksiezy
    -pedofilow.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-02-14 00:16:29
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > dziennikarstwa Gazety Wyborczej.
    > https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25694151
    ,wyrok-na-adwokata-diabla-mecenasa-broniacego-ksiezy

    Jest w poprzednim artykule:
    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25197242
    ,adwokat-kosciola-w-sprawach-pedofilskich-zostal-uka
    rany-zakaze.html
    więc nie przynudzaj.

  • 3. Data: 2020-02-14 08:47:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-13 o 21:31, A. Filip pisze:
> [...]
    > darmo bez ograniczeń. Jak dla mnie *z tego* całkiem jednoznacznie wynika
    > że Naczelna Rada Adwokacka skazała za (nieskuteczną) obronę księży

    A u mnie dostępu nie ma. Zatem za co dokładnie NRA ukarała?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2020-02-14 09:06:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > A u mnie dostępu nie ma. Zatem za co dokładnie NRA ukarała?

    Jak rozumiem za reprezentowanie obu stron prawnego sporu na raz [A].
    Czego dotyczy postępowanie wobec małżonki która przejęła reprezentowanie
    po mężu dalej nie raczyli napisać. Widać dotyczy takiej dupereli że
    głowy społeczeństwa nie warto tym zawracać.

    [A] https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mecenas-broniacy-ksi
    ezy-pedofilow-skazany/9kgy704

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2020-02-14 09:10:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Strasznie głupi ten adwokat, skoro dopuścił się w swoich matactwach do
    takiego samooskarżenia, jak dopuszczenie do podpisania na swoją rzecz
    pełnomocnictwa od obydwu stron sprawy.

    Rozumiem kręcenie, oszukiwanie, widocznie wielu adwokatów tak widzi
    swoją rolę, ale na Boga, ukrywać to także trzeba umieć.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2020-02-14 09:17:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem kręcenie, oszukiwanie, widocznie wielu adwokatów tak widzi
    > swoją rolę, ale na Boga, ukrywać to także trzeba umieć.

    "W papierach porządek MUSI być!" ;-)

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2020-02-14 09:21:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-14 o 09:17, A. Filip pisze:

    > "W papierach porządek MUSI być!" ;-)

    Doskonale to rozumiem, ale w tym przypadku porządek w papierach miałby
    polegać właśnie na tym, aby tego drugiego pełnomocnictwa nie było. Albo
    było na żonę pana Michała Kelmy, albo na kolegę. To, do czego
    doprowadził, to właśnie burdel w papierach.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2020-02-14 09:40:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > było. Albo było na żonę pana Michała Kelmy, albo na kolegę. To, do
    > czego doprowadził, to właśnie burdel w papierach.

    Zasadniczo się zgadzamy. Gdy dwóch ludzi się całkiem zgadza to albo
    razem "stoją pod ścianą" albo przedyskutowali za mało "szczegółów" :-)

    Zaś według spiskowej teorii dziejów: Nie mógł być _aż tak_ głupi więc
    musiał zostać wrobiony.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2020-02-14 09:58:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.02.2020 o 21:31, A. Filip pisze:
    > Wszystkie te sprawy przegrał.

    może był podstawiony, aby przegrać ? mecenas Giertych również zgłaszał
    się na ochotnika i przegrywał:)

  • 10. Data: 2020-02-14 12:41:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Jak dla mnie nie podanie za co NRA skazała w góra drugim akapicie to
    > _tania dziennikarska manipulacja_ dobitnie świadcząca o poziomie (dnie)
    > dziennikarstwa Gazety Wyborczej.

    Jak dla ciebie to znowu obiektywnie czepiasz sie tylko GW. :-DDD
    Jak dla mnie to tzw chujnieobiektywizm!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"