  • 21. Data: 2020-02-17 13:05:42
    Temat: Re: Nowy termin.
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.02.2020 o 13:00, u2 pisze:

    > cała dzika reprywatyzacja w Warszawie to wejście kasty w układ z
    > przestępcami w togach

    w dodatku chroniony przez SN, vide książka :

    "Reprywatyzacja Problemy tworzenia i stosowania prawa"
    by Karol Dobrzeniecki, Marcin Romanowski

    SN przez dekady chronił złodziei kamienic i gruntów w togach

  • 22. Data: 2020-02-17 13:15:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Udowodnij.
    Proceder znany co najmniej od 1990 roku, gdy PP przekształcano w spółki SP.
    Wobec wszystkich grup zawodowych zatrudnionych:
    "Jak będziecie podnosić mordy, to Was przekształcimy".
    OIDP Kongres Lewych Dochodów to wymyślił (takie chujowe nazwiska jak J. Lewandowski,
    J. Bielecki i D. Tusk).

    -----
    > Zanim pisiory nie doszły do władzy to jakoś nikt nie wpadała na pomysł, żeby
    zwalniać niepoprawnie zatrudnione matki na urlopach

  • 23. Data: 2020-02-17 13:18:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-17 o 13:00, u2 pisze:

    > cała dzika reprywatyzacja w Warszawie to wejście kasty w układ z
    > przestępcami w togach

    Zawsze jest jakiś margines zachowań skrajnych.
    Jakiś sędzia ukradł wiertarkę czy czegoś nie dopatrzył w postępowaniu.
    Wiesz, że w całości procesów może nawet tylko tych związanych z
    reprywatyzacją
    te warszawskie problemy to jakiś ułamek procenta.

    > obywatelu broń się sam zwłaszcza przed resortowymi dziećmi typu Czaskoski

    Nie znam takiego sędziego.

  • 24. Data: 2020-02-17 13:20:28
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2020 o 12:31 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Że co? Jak możliwość zaszkodzenia sędziemu przez urzędasa może wspomóc
    > niezawisłe orzekanie tego sędziego? Padło ci na mózg?

    Dziecko we mgle...
    ZAWSZE urzędas (czyli SĘDZIA) mógł zaszkodzić sędziemu - w komunie i w III
    RP, co równoznaczne.
    Ale teraz ten urzędas (czyli SĘDZIA) nie będzie należał do "specjalnej
    kasty", a przynajmniej nie będzie się z tym obnosił.

    Kolejny geniusz wycina najistotniejszy fragment - a pisałem WYRAŹNIE:

    "A wierzę dlatego, że teraz wyroki będą pod szczególnym nadzorem opozycji
    (dziś tej, jutro PiS-owskiej)."

    Zatem nie będzie zmowy milczenia wobec wyroków i błędów w orzecznictwie, a
    wręcz zbrodni sądowych. Bo wreszcie kasta nie będzie mogła ukrywać swoich,
    a gnębić sędziów rzeczywiście niezawisłych.
    Wystarczy, żebyśmy PILNOWALI swoich interesów!

    Nie znasz ustawy dyscyplinującej sędziów, przeczytaj zanim znów zaczniesz
    zawracać dupę.

    Doczytaj też, jak rozwinąłem temat w odpowiedzi Shrekowi i J.F.

    Ilu jeszcze mikrocefali jest na grupie? To bawcie się we własnym gronie -
    ja głową muru nie przebiję i nie mam zamiaru próbować.

    --
    Trefniś

  • 25. Data: 2020-02-17 13:28:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież zmieniali, ale to dzisiejsza opozycja zmieniała (były Sądy Wojewódzkie).
    Podpisała niejaka Hanna Suchocka.

    -----

  • 26. Data: 2020-02-17 14:41:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 17 Feb 2020 13:20:28 +0100, Trefniś napisał(a):

    > ZAWSZE urzędas (czyli SĘDZIA) mógł zaszkodzić sędziemu - w komunie i w III
    > RP, co równoznaczne.

    Jednak padło ci. Powyższe nie jest prawdą. Sędzia nie jest "urzędasem" w
    moim rozumieniu. Oczywiście, a co ty chciałbyś, żeby każdy sędzia
    odpowiadał tylko przed bogiem? Zawsze aparat sędziowski zawierał w sobie
    określone procedury restrykcyjne, działające wobec tych sędziów którzy
    łamali zasady.
    Teraz, sędziowie będą odpowiedzialni nie wobec własnych organów ale
    wobec urzędasów z ministerstwa. Co znaczy że będziesz dostawał taki
    wyrok jakiego zechce nie sędzia tylko minister czy jego przydupas.
    Ale co ja tłumaczę podstawowe sprawy facetowi któremu padło i zamiast
    trójpodziału woli fuhrera.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 27. Data: 2020-02-17 15:05:48
    Od: n...@o...pl

    Trefniś <t...@m...com> napisał(-a):

    > Ależ ty prymityw...
    > Reforma jeszcze się nie zaczęła.

    I nie zacznie się, więc szkoda twojej pisaniny.

  • 28. Data: 2020-02-17 15:08:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2020-02-16 o 22:06, Trefniś pisze:

    >W jaki sposób ma być zapewniona niezawisłość sędziów, jeśli większość
    >z nich jest wybierana/nominowana za zasługi lub z klucza
    >politycznego?

    Jestes pewny ?
    Dawniej owszem - po znajomosci/rodzinnie,
    dzis jakies egzaminy na aplikacje, szkola sedziow ... i tylko co
    najwyzej pod koniec Duda moze odmowic nominacji, po zaciagnieciu
    opinii ksiedza z parafii ..

    >To chyba wolę, żeby (nawet jeśli większość środowiska sędziowskiego
    >jest zepsuta)
    >jednak wybierali się spośród swoich ale nie orzekali pod dyktando czy
    >władzy czy opozycji.

    Jak tak beda wybrani "swoi", to dlaczego mieliby orzekac inaczej niz
    pod dykando ?

    J.

  • 29. Data: 2020-02-17 15:09:03
    Od: n...@o...pl

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Rzecznika powołuje w formie uchwały Sejm ___za zgodą Senatu___.

    A jak nie powoła? Bodnar dożywotnio? W sumie lepiej niż jakiś rządowy pierdoła.

  • 30. Data: 2020-02-17 15:29:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 17.02.2020 o 01:41, J.F. pisze:

    >Nie o likwidacji a o zniesieniu. I ma następce prawnego - w tym samym
    budynku, na taym samym sprzęcie itd.

    Ale bez tych samych pracownikow - to zdaje sie ustawa jasno
    stwierdzala :-)

    J.