  • 21. Data: 2016-01-16 21:55:04
    Temat: Re: Nowy blok - sprzedaż alkoholu - 200 m przedkoszle
    Od: "Sadir" <W...@w...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:n793m4$2s3$...@n...news.atman.pl...
    > Moim zdaniem to zapis bez mocy prawnej, taki dupochron dla dewelopera
    > chcącego sprzedać lokale usługowe.

    Też mam takie wrażenie bo ... ponoć głos decydujący ma wspólnota.
    Czyli developer musiałby mieć ew. większość. Wtedy każdy jego pomysł na
    biznes w lokalach usługowych by przeszedł.
    Jeśli tak nie będzie - wspólnota może powiedzieć NIE dla sklepu spożywczego
    (np. z alkoholem) i wtedy jest blokada.
    Tak myśle.

  • 22. Data: 2016-01-17 06:35:03
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    > wspólnota może powiedzieć NIE dla sklepu spożywczego

    Nie może.

    > (np. z alkoholem)

    Może.