  • 1. Data: 2016-01-12 08:45:10
    Temat: Jak to interpretować
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    Witam !

    Jako zupełny laik w dziedzinie prawa mam problem z interpretacją takiego
    przepisu.

    3. Przepisów art. 18, art. 19, art. 20 ust. 1, art. 21 i art. 23 nie
    stosuje się do wprowadzającego sprzęt, który wprowadza
    do obrotu:
    1) małogabarytowy sprzęt, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie
    przekracza 50 cm, o łącznej średniorocznej
    masie sprzętu nieprzekraczającej 100 kg,
    2) wielkogabarytowy sprzęt, którego którykolwiek z zewnętrznych wymiarów
    przekracza 50 cm, o łącznej średniorocznej
    masie sprzętu nieprzekraczającej 1000 kg
    - który skorzystał ze zwolnienia, o którym mowa w art. 76 ust. 1.

    Czy aby nie stosować "przepisów art. 18, art. 19 ..." trzeba spełnić
    wszystkie trzy wymienione warunki ?
    Głównie chodzi o to "- który skorzystał ze zwolnienia ...". Z jakiego
    powodu ten trzeci warunek jest poprzedzony myślnikiem ? Może wystarczy
    spełnić tylko warunek 1 i 2 lub trzeci ?

    Paweł

  • 2. Data: 2016-01-12 09:21:13
    Temat: Re: Jak to interpretować
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 12 Jan 2016 08:45:10 +0100, pawel2420 napisał(a):

> [...]
    > nieprzekraczającej 1000 kg
    > - który skorzystał ze zwolnienia, o którym mowa w art. 76 ust. 1.

    ( "1)" OR "2)" ) AND "-"