  • 1. Data: 2004-12-05 15:13:36
    Temat: Nowe prawo odnośnie posiadania narkotyków???
    Od: "Jakub \"Quetz\" Lambrych" <p...@...poscie.pl>

    Szanowni Grupowicze,

    ostatnio wdałem się w dyskusję na temat legalizacji narkotyków w Polsce.
    Przy jej okazji dowiedziałem się od studentki 3 roku prawa, że w Polsce
    od początku 2004 roku istnieje na powrót jakiś zapis o "możliwości
    posiadania małej ilości na własne potrzeby". Szczerze mówiąc nie chce mi
    się wierzyć, że nastąpił jakikolwiek powrót do tego owej formuły, bo
    pamiętam, ze ten zapis został zlikwidowany, bo był uznany za bubel
    prawny. Niemniej jednak, nie mam żadnego autorytetu ani argumentów aby
    zarzucić koleżance mówienie nieprawy. Zatem, jak to naprawdę wygląda?

    Dziękuję za odpowiedź,
    Jakub Lambrych

  • 2. Data: 2004-12-05 15:19:37
    Temat: Re: Nowe prawo odnośnie posiadania narkotyków???
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > prawny. Niemniej jednak, nie mam żadnego autorytetu ani argumentów aby
    > zarzucić koleżance mówienie nieprawy. Zatem, jak to naprawdę wygląda?

    prawda jest taka ze jak sie pisze o narkotykach to lepiej swojego nazwiska
    nie podawac :-)
    to raz a dwa ze niestety Twoja kolezanka albo jest niedouczona albo chce
    sie kolegi pozbyc.
    Zlikwidowano tą "mala ilsoc na wlasne potrzeby".

    P.

  • 3. Data: 2004-12-05 15:34:11
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cov8u9$5jd$1@inews.gazeta.pl> :

    > Zlikwidowano tą "mala ilsoc na wlasne potrzeby".

    No bo to bubel był, a powinno być: "można posiadać dowolną ilość na
    własne potrzeby". ;)

    --
    Zacząłem pić przez pewną kobietę. A ja jej nawet nie podziękowałem.

  • 4. Data: 2004-12-05 15:39:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No bo to bubel był, a powinno być: "można posiadać dowolną ilość na
    > własne potrzeby". ;)

    albo mogli sprecyzowac ze mozna posiadac jedna dzialke :-)
    albo "fifke" jak to niektorzy mowia :-)

    P.

  • 5. Data: 2004-12-05 16:00:36
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cova47$a4a$1@inews.gazeta.pl> :

    > albo mogli sprecyzowac ze mozna posiadac jedna dzialke :-)

    np. 1 hektar :)

    --
    Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.

  • 6. Data: 2004-12-05 18:41:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > No bo to bubel był, a powinno być: "można posiadać dowolną ilość na
    > własne potrzeby". ;)

    Genialne. To wszyscy by to mieli na własne potrzeby.

  • 7. Data: 2004-12-06 00:50:10
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Robert Tomasik* wrote in <news:covltt$1q2$6@news.onet.pl> :

    > Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > Genialne. To wszyscy by to mieli na własne potrzeby.

    i rynek narkotyków by upadł, bo ceny by dążyły do kosztów
    produkcji.... Tani odlot dla każdego kto chce - ja tam osobiście wole
    Absolut'a.

    --
    UWAGA!!! Kradnę sygnatury.

  • 8. Data: 2004-12-06 02:24:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    _ValteR_ wrote:

    > i rynek narkotyków by upadł, bo ceny by dążyły do kosztów
    > produkcji.... Tani odlot dla każdego kto chce - ja tam osobiście wole
    > Absolut'a.

    Pod trzema warunkami:
    (1) odurzający się (obojętnie czym) w miejscach publicznych byli
    wyłapywani do 'żłobka' i surowo finansowo karani.

    (2) wprowadzone zostaną proste i skuteczne testy także na naćpanie kierowcy.

    (3) abstynenci będą mieli 'bonus' w ubezpieczeniach zdrowotnych,
    komunikacyjnych i na życie :)

  • 9. Data: 2004-12-06 06:19:35
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Andrzej Lawa napisał(a) w wiadomości

    > (3) abstynenci będą mieli 'bonus' w ubezpieczeniach zdrowotnych,
    > komunikacyjnych i na życie :)

    To się nazywa "malus" a nie "bonus"

    --
    JOHNSON :)

  • 10. Data: 2004-12-06 11:18:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Genialne. To wszyscy by to mieli na własne potrzeby.

    wiec mam przez to rozumiec ze palisz? :-)

    P.