    From: "Jakub \"Quetz\" Lambrych" <p...@...poscie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nowe prawo odnośnie posiadania narkotyków???
    Date: Sun, 05 Dec 2004 16:13:36 +0100

    Szanowni Grupowicze,

    ostatnio wdałem się w dyskusję na temat legalizacji narkotyków w Polsce.
    Przy jej okazji dowiedziałem się od studentki 3 roku prawa, że w Polsce
    od początku 2004 roku istnieje na powrót jakiś zapis o "możliwości
    posiadania małej ilości na własne potrzeby". Szczerze mówiąc nie chce mi
    się wierzyć, że nastąpił jakikolwiek powrót do tego owej formuły, bo
    pamiętam, ze ten zapis został zlikwidowany, bo był uznany za bubel
    prawny. Niemniej jednak, nie mam żadnego autorytetu ani argumentów aby
    zarzucić koleżance mówienie nieprawy. Zatem, jak to naprawdę wygląda?

    Dziękuję za odpowiedź,
    Jakub Lambrych