  • 1. Data: 2004-12-05 12:36:18
    Temat: Raty
    Od: "Grzechu Szakal" <g...@g...webserwer.pl>

    Witam. Mam pytanie, czy mozna rozbic wplate za przykladowo kurs jezykowy na
    nierowne okresy ratalne tzn. podaje na przykladzie:
    koszt kursu 730 zl.
    pierwsza rata 200 zl do 31 pazdziernika
    druga rata 200 zl do 30 listopada
    trzecia rata 200 zl do 10 grudnia (! czyli tylko 10 dni roznicy)
    czwarta rata 130 zl do 10 stycznia
    Jesli nie moze byc tak, ze oplata pomiedzy ratami to tylko 10 dni to
    poprosze o podstawe prawna. Po prostu chce wiedziec.
    Z gory dzieki.

    Grzechu

  • 2. Data: 2004-12-05 13:11:17
    Temat: Re: Raty
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Grzechu Szakal wrote:

    > Witam. Mam pytanie, czy mozna rozbic wplate za przykladowo kurs jezykowy na
    > nierowne okresy ratalne tzn. podaje na przykladzie:

    Można. Przecież to kwestia umowy.

    KG

  • 3. Data: 2004-12-06 08:38:51
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Grzechu Szakal pisze:

> [...]
    > Jesli nie moze byc tak, ze oplata pomiedzy ratami to tylko 10 dni to
    > poprosze o podstawe prawna. Po prostu chce wiedziec.

    A co masz na mysli pytajac "mozna" ?

    Jesli w umowie jest, ze nie mozna , to nie mozna...

    Boguslaw