  • 1. Data: 2006-06-08 07:46:38
    Temat: Nokia gwarancja.Ile mozna czekac!?
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Dzisiaj mija 19 dzien(roboczy) jak zanioslem moja Nokie 6020 do
    naprawy.Trzabylo wgrac tylko nowe oprogramowanie i nie dzialal jeden
    przycisk.Dzisiaj poszedłem do salonu tam gdzie oddalem telefon bo u mnie w
    miescie nie ma serwisu Nokii i powiedzieli mi ze jeszcze nie ma i nie wiedza
    kiedy bedzie.
    Co moge w takiej sytuacji zrobic? Czy żądac nowego telefonu?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-06-08 07:51:05
    Temat: Re: Nokia gwarancja.Ile mozna czekac!?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JarY napisał(a):

    [...]

    > Co moge w takiej sytuacji zrobic? Czy żądac nowego telefonu?

    Pienić się lub czekać.

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-06-08 08:35:08
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu JarY porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > kiedy bedzie.
    > Co moge w takiej sytuacji zrobic? Czy żądac nowego telefonu?
    Wrozki pojechaly na wczasy. Skorzystales z gwarancji czy z niezgodnosci
    towaru z umowa? Jesli z gwarancji, to przeczytaj co masz na temat
    terminu zapisane w karcie gwarancyjnej.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-06-08 09:02:12
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Skorzystales z gwarancji czy z niezgodnosci
    > towaru z umowa? Jesli z gwarancji, to przeczytaj co masz na temat
    > terminu zapisane w karcie gwarancyjnej.

    Z gwarancji.W karcie gwarancyjnej nic nie pisze ze maja iles tam dni na
    naprawienie,ale kumpel z innego salonu mowil ze maja 14 dni roboczych.

  • 5. Data: 2006-06-08 20:00:02
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z gwarancji.W karcie gwarancyjnej nic nie pisze ze maja iles tam dni na
    > naprawienie,ale kumpel z innego salonu mowil ze maja 14 dni roboczych.

    Jezeli skorzystales z gwarancji to mozesz czekac jeszcze pol roku . W
    zapisach nokii nie ma zadnej informacji :))

    J.

  • 6. Data: 2006-06-09 07:04:36
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > Jezeli skorzystales z gwarancji to mozesz czekac jeszcze pol roku . W
    > zapisach nokii nie ma zadnej informacji :))

    Ale slyszalem ze jest standardowo 14 dni roboczych w Nokiach.

  • 7. Data: 2006-06-09 07:13:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    JarY napisał(a):

    [...]

    > Ale slyszalem ze jest standardowo 14 dni roboczych w Nokiach.

    Radio Erewań? ;P

    j.

  • 8. Data: 2006-06-09 07:40:44
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu JarY porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ale slyszalem ze jest standardowo 14 dni roboczych w Nokiach.
    Dla gwaranta wiazace jest to, co jest napisane w karcie gwarancyjnej.
    Jesli nie masz tam podanego terminu - to przykra sprawa, ale nie bardzo
    widze rozwiazanie. Ewentualnie skontaktuj sie z federacja konsumentow
    albo powiatowym rzecznikiem praw konsumenta - moze cos pomoga, podpowiedza.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-06-10 19:29:34
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

> [...]
    wiedza
    > kiedy bedzie.
    > Co moge w takiej sytuacji zrobic? Czy żądac nowego telefonu?

    Autoryzowany serwis Nokii ma 21 dni na naprawę w przypadku koniecznosci
    wyslania telefonu "wyżej"- czyli np gdy aparat nie przejdzie testu radiowego
    i okaze sie rozstrojony. W przypadku Nokii 6020 to bardziej niz czesto
    spotykane.Serwis najczesciej spieszy sie z taka naprawa i sam stara sie
    "popychac" sprawe do przodu poniewaz przekraczanie terminu 21 dni grozi dla
    niego wewnetrznymi konsekwencjami (z doswiadczenia pracownika serwisu)
    Lepiej było zaniesc telefon bezposrednio do serwisu, dzieki temu mozna bylo
    dostac telefon zastepczy (wymaga to zapisania sie do klubu Nokia- mozna to
    zrobic na miejscu w serwisie). Warunkowo w przypadku problemów z naprawa
    aparatu czas pobytu moze sie przedluzyc o kilka dni, ale nie dluzej niz
    kilka dni, wiec najprawdopodobniej telefon wroci niedlugo. Dolicz do tego
    czas ktory aparat przelezy na polce, zanim kurier dostarczy go ze sklepu do
    serwisu i w druga strone....
    A na przyszlosc lepiej znalesc najblizszy serwis nokii i samemu tam
    dostarczyc aparat. Sklepy najczesciej wnosza kupe zamieszania i drastycznie
    wydluzaja czas naprawy.

    Agnieszka

    -=odpowiadajac usun blablabla =-