  • 1. Data: 2006-06-08 05:29:29
    Temat: Re: odcięcie gazu
    Od: j...@g...com

    > Jeżeli zapłaciłeś 2 a oni 6 zdemontowali licznik to zażądaj informacji z
    > jakim dniem ta kwota została zaksięgowana na ich koncie. Jeżeli płaciłeś w
    > banku. Jeżeli u nich to nie masz żadnego problemu. Nie twoim problemem jest
    > czyjś bałagan. Jeśli mieli te pieniądze na koncie lub w kasie przed 6 to
    > możesz zrobić wiele rzeczy. Oni mogą co najwyżej naliczyć odsetki. Przede
    > wszystkim opisz sprawę i zaządaj natychmiastowego podłączenia. A mieszkanie
    > własnościowe? Sam pisałem pisma w sprawie wtargnięcia na teren pryw.
    > elektryków odpinających prąd.

    płaciłem przelewem, z mBanku, dzwoniłem do nich 7 i mi powiedziei ze
    jeszcze u nich pieniedzy na koncie nie ma... niestety gaz jest mi
    niezbedny wiec zaplacilem im oplate ta 122 za podlaczenie i mi maja
    dzis podłaczyc znowu.. - i czy teraz ew moge jakos odzyskac ta kase??

  • 2. Data: 2006-06-08 13:23:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    j...@g...com wrote:

    > płaciłem przelewem, z mBanku, dzwoniłem do nich 7 i mi powiedziei ze
    > jeszcze u nich pieniedzy na koncie nie ma... niestety gaz jest mi

    Kłamali. Przelewy teraz dochodzą najpóźniej następnego dnia roboczego.

  • 3. Data: 2006-06-08 21:34:26
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    wiadomości news:nukll3-v4d.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Kłamali. Przelewy teraz dochodzą najpóźniej następnego dnia roboczego.
    OK:)
    ppp

  • 4. Data: 2006-06-09 18:18:04
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    wiadomości news:nukll3-v4d.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Kłamali. Przelewy teraz dochodzą najpóźniej następnego dnia roboczego.

    no dobra - ale pytanie moje czy moge żadać od nich potwierdzenia kiedy
    wpłynęly odemnie pieniądze??

  • 5. Data: 2006-06-09 18:54:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    jarojk wrote:

    > no dobra - ale pytanie moje czy moge żadać od nich potwierdzenia kiedy
    > wpłynęly odemnie pieniądze??

    Napisz do mBanku reklamację, że 2 czerwca wyksięgowali Ci pieniądze za
    przelew, a zgodnie z informacją telefoniczną od odbiorcy z dnia 7
    czerwca pieniądze te nie dotarły. Zapewne dostaniesz odpowiedź, że mBank
    odrzuca reklamację, gdyż bank odbiorcy potwierdził, że zaksięgował
    przelew 5 czerwca. I masz swoje potwiedzenie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-06-10 12:01:19
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

[...]

    no niestety - juz wiem jak to bylo - mBank ksieguje o 8 11 i 13 a ja
    przelew robilem ok 15 a 2 czerwca to byl piatek - wiec dopiero
    zaksiegowane pieniadze byly 5 o 8 rano

  • 7. Data: 2006-06-10 12:16:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    jarojk wrote:
    > no niestety - juz wiem jak to bylo - mBank ksieguje o 8 11 i 13 a ja
    > przelew robilem ok 15 a 2 czerwca to byl piatek - wiec dopiero
    > zaksiegowane pieniadze byly 5 o 8 rano

    To uściślijmy: kiedy miałeś termin wpłaty?

    P.S. Cytuj jak człowiek.

    -------------------+

  • 8. Data: 2006-06-10 17:03:16
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    jarojk wrote:
    > no niestety - juz wiem jak to bylo - mBank ksieguje o 8 11 i 13 a ja
    > przelew robilem ok 15 a 2 czerwca to byl piatek - wiec dopiero
    > zaksiegowane pieniadze byly 5 o 8 rano

    >To uściślijmy: kiedy miałeś termin wpłaty?

    termin wpłaty miałem 26 maja