  • 1. Data: 2006-06-08 07:49:18
    Temat: Zajęcie pasa drogowego niezgodnie z zezwoleniem. jaka kara?
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Witam

    Sytuacja jest następująca:

    - kupuje od gminy prawo do korzystania z pasa drogowego na np. 3
    miesiące, pod reklame, stawiam tam reklame i ok.

    W okolicy nie ma parkingów i co się dzieje, gdy obok reklamy (pod) stają
    samochody, już na terenie który jest w zezwolenu na zajęcie.

    Z częścią tych kierowców mam jakiś kontakt, z częścią nie.

    Ile i za co moge dostać ;-) , jak Policja etc przyczepi się, ze
    zezwolenie jest na reklame a rzeczywiście parkują samochody?

    Reklama sobie stoi, jej konstrukcja pozwala na wjechanie pod nia i
    zaparkowanie. Nie mam siły i czasu się szarpać z ludźmi, żeby nie
    parkowali. Ogrodzić też nie moge, bo jest to pas o szerokości 8m i przez
    środek przechodzi lokalna ścieżka, ogrodzenie spowoduje wojne z sąsiadami.

    MZ

  • 2. Data: 2006-06-08 07:57:50
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > środek przechodzi lokalna ścieżka, ogrodzenie spowoduje wojne z sąsiadami.

    Jesli jest tam zakaz postoju to mandat dostaną właściciele aut którzy tam
    zaparkowali.

    No chyba że pobierasz opłatę za to "parkowanie" a reklama to w sumie fajny
    daszek aby nie padało na auta. To wtedy mogą ci dowalić za zorganizowanie
    parkingu na terenie nie przeznaczonym do tego, pozatym gmina może
    wypowiedziec dzierżawę, gdyż robisz coś innego niż ci pozowolono.

  • 3. Data: 2006-06-08 08:13:21
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    zmarekz napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości

    > Jesli jest tam zakaz postoju to mandat dostaną właściciele aut którzy tam
    > zaparkowali.
    Nie ma zakazu, ale są sąsiedzi którzy nie lubią jak się tam staje.
    Policja przybywa i piszą mandat "za niszczenie zieleni".

> [...]
    > parkingu na terenie nie przeznaczonym do tego, pozatym gmina może
    > wypowiedziec dzierżawę, gdyż robisz coś innego niż ci pozowolono.
    Nie, zadnych opłat. tylko nie wiem czy jakies zasieki robic, czy
    zostawic wolno. ;-)

    MZ

  • 4. Data: 2006-06-08 08:33:10
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

> [...]
    > przybywa i piszą mandat "za niszczenie zieleni".

    > Nie, zadnych opłat. tylko nie wiem czy jakies zasieki robic, czy zostawic

    A kto dostaje te mandaty ty czy osoby które tam parkują ? Jeśli nie ty to
    czym sie przejmujesz?

  • 5. Data: 2006-06-08 16:53:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    zmarekz wrote:
    > mogą ci dowalić za zorganizowanie
    > parkingu na terenie nie przeznaczonym do tego,

    Na jakiej podstawie?

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-06-09 05:41:07
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    zmarekz wrote:
    > mogą ci dowalić za zorganizowanie
    > parkingu na terenie nie przeznaczonym do tego,

    Na jakiej podstawie?

    Na podstawie niszczenie trawnika. O ile dobrze pamiętam prawo ochrony
    przyrody.
    Za co juz daja mandaty osoba tam parkującym - tak przynajmniej wynika z
    postów napisanych przez autora tematu,

  • 7. Data: 2006-06-09 17:44:50
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    zmarekz wrote:

    > Na jakiej podstawie?
    >

    > Na podstawie niszczenie trawnika.

    Brak znamion. Niszczą ci co parkują, nie organizator.

    > O ile dobrze pamiętam prawo ochrony przyrody.

    W ustawie o ochronie przyrodu nie widzę przepisu, pod który organizator
    parkinku by podpadał. Z którego chcesz go ukarać?

    P.S. Cytuj po ludzku.