  • 1. Data: 2006-06-08 06:13:27
    Temat: Porady prawne
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    orientuje sie ktos moze czy w jakiejs gazecie albo gdzies w warszawie
    mozliwe sa bezplatne porady prawne?

  • 2. Data: 2006-06-08 06:35:28
    Temat: Re: Porady prawne
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Sarpedon porozsypywal nastepujace haczki:
    > orientuje sie ktos moze czy w jakiejs gazecie albo gdzies w warszawie
    > mozliwe sa bezplatne porady prawne?
    Co do gazet - ihmo kazda kolorowa gazeta, typu pani domu, przyjaciolka itp
    Ponadto masz ta grupe:)
    I kwestia o co dokladnie chcesz sie zapytac - nie wiem czy wiesz, ale
    notariusz powinien udzielic Ci bezplatnej porady, wiec jesli Twoje
    pytanie ma zwiazek z dzialalnoscia notariusza (np przy zakupie
    mieszkania) to udaj sie do notariusza po porade
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-06-09 20:19:29
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Jun 2006 08:13:27 +0200, Sarpedon napisał(a):

    > orientuje sie ktos moze czy w jakiejs gazecie albo gdzies w warszawie
    > mozliwe sa bezplatne porady prawne?

    Podobno studenci prawa UW udzielają porad prawnych bezpłatnie, za to mają
    studia na "zywym organiźmie"...
    bardziej skomplikowane porady podobno są konsultowane z wykładowcami.

    "Gazeta Podatkowa", "Gazeta Prawna"

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2006-06-09 22:57:59
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > Podobno studenci prawa UW udzielają porad prawnych bezpłatnie, za to mają
    > studia na "zywym organiźmie"...
    > bardziej skomplikowane porady podobno są konsultowane z wykładowcami.
    >
    > "Gazeta Podatkowa", "Gazeta Prawna"

    Jeszcze ja dorzucę linka:

    http://www.fupp.org.pl/index.php?id=poradnie_polska

    --