  • 1. Data: 2006-06-08 06:17:23
    Temat: Badania okresowe raz jeszcze
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Witam
    Dostałem skierowanie na badania okresowe. Niby nic a jednak nie lubie wizyty
    u okulisty (nie pytajcie dlaczego). Na skierowaniu napisano mi, iż pracuje
    przed monitorem komputerowym. Ale jest to monitor LCD dobrej jakość.
    Czy w związku z tym taki monitor można uznac za czynniki szkodliwe i
    uciązliwe ?
    Czy jest jakis artykuł który wymienia jakie monitory są szkodliwe?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-08 06:30:43
    Temat: Re: Badania okresowe raz jeszcze
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    zmarekz napisał(a):

> [...]
    > uciązliwe ?
    > Czy jest jakis artykuł który wymienia jakie monitory są szkodliwe?

    Tak, monitor LCD też jest monitorem i 'łapie' się.

    --
    Filip.