    From: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nokia gwarancja.Ile mozna czekac!?
    Date: Sat, 10 Jun 2006 21:29:34 +0200

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e68kla$bd4$1@u35n2.net.telkonet.pl...
    > Witam
    > Dzisiaj mija 19 dzien(roboczy) jak zanioslem moja Nokie 6020 do
    > naprawy.Trzabylo wgrac tylko nowe oprogramowanie i nie dzialal jeden
    > przycisk.Dzisiaj poszedłem do salonu tam gdzie oddalem telefon bo u mnie w
    > miescie nie ma serwisu Nokii i powiedzieli mi ze jeszcze nie ma i nie
    wiedza
    > kiedy bedzie.
    > Co moge w takiej sytuacji zrobic? Czy żądac nowego telefonu?
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Autoryzowany serwis Nokii ma 21 dni na naprawę w przypadku koniecznosci
    wyslania telefonu "wyżej"- czyli np gdy aparat nie przejdzie testu radiowego
    i okaze sie rozstrojony. W przypadku Nokii 6020 to bardziej niz czesto
    spotykane.Serwis najczesciej spieszy sie z taka naprawa i sam stara sie
    "popychac" sprawe do przodu poniewaz przekraczanie terminu 21 dni grozi dla
    niego wewnetrznymi konsekwencjami (z doswiadczenia pracownika serwisu)
    Lepiej było zaniesc telefon bezposrednio do serwisu, dzieki temu mozna bylo
    dostac telefon zastepczy (wymaga to zapisania sie do klubu Nokia- mozna to
    zrobic na miejscu w serwisie). Warunkowo w przypadku problemów z naprawa
    aparatu czas pobytu moze sie przedluzyc o kilka dni, ale nie dluzej niz
    kilka dni, wiec najprawdopodobniej telefon wroci niedlugo. Dolicz do tego
    czas ktory aparat przelezy na polce, zanim kurier dostarczy go ze sklepu do
    serwisu i w druga strone....
    A na przyszlosc lepiej znalesc najblizszy serwis nokii i samemu tam
    dostarczyc aparat. Sklepy najczesciej wnosza kupe zamieszania i drastycznie
    wydluzaja czas naprawy.

    Agnieszka

    -=odpowiadajac usun blablabla =-