  • 71. Data: 2023-01-30 18:51:42
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 17:39:32 +0100, Shrek wrote:

    > No a ja wiem.

    > Dobry to będzie jak napierw kurdula zlicytują a potem zmienią. Inaczej
    > to jest robienie prawa pod kurdupla.

    Cos w tym jest, ale moze jednak przepis dobry?

    Bo az strach powiedziec co o Wellman myslę :-)

    J.

  • 72. Data: 2023-01-30 18:51:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A jak ktoś torturuje kogoś w kiblu nie wiedząc czy tamten to przeżyje
    > to jest to...

    Ale ma torturować ruski sołdat, białoruski policjant, pracownik CIA czy
    polski policjant (na komisariacie)? No przecież to robi fundamentalną
    różnicę *w praktyce* "domniemywania".

    --
    A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

  • 73. Data: 2023-01-30 18:52:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Torturowanie jest zabronione niezależnie od tego, czy ofiara to przeżyje
    > - ogarnij się trochę :-).

    To nie ja torturuję ludzi, więc do kumpli się zwracaj.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2023-01-30 18:52:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 06:34, Shrek pisze:
    > NAtomiast na przykład prokuratorzy przyjmujący zawiadomieniach o czynach
    > zabronionych popełnionych przez funkcjonariuszy partii są otwarcie
    > szukanowani, przenoszenie do ustrzyk dolnych albo degradowani. Nie
    > udawaj głupka.
    Wiesz, to jest takie tłumaczenie, że można bić ludzi, bo w Afryce biją.
    --
    Robert Tomasik

  • 75. Data: 2023-01-30 18:56:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Daje, bo wiadomo, że dziennikarz nie ma żadnych dowodów i sobie tak
    > tylko pisze - i o to mi chodzi.

    A nie mówiłem...

    > Ja będę zadowolony, jak sprawdzą i choćby uprawdopodobni tą informację,
    > zanim to napisze.

    Kłamiasz. Jak pisali o stachowiaku to byłeś niezadowolony nawet jak się
    nagrało:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2023-01-30 18:57:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 18:50, Shrek pisze:

    > Kiedyś to jak kogoś pobili, zabili, do lasu wywieźli, śledztwo udupili
    > jak z cygan albo pilnowanie skrzynki naczelnika. Ale teraz to
    > granatniki, porwania... Inflacja panie...
    Czyli sam nie wiesz. A chcesz, bym ja wiedział, o co Tobie chodzi. Albo
    będziesz polemizował przy wyborze.
    --
    Robert Tomasik

  • 77. Data: 2023-01-30 18:58:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie ta płaszczyzna. Źródła, to w ogóle bym nie weryfikował. Źródło, to
    > tylko źródło. Przykładowo: Jest informacja, że polityk posiada
    > nielegalnie zwierze objęte konwencją CITES. No to wchodzimy na
    > przeszukanie i sprawdzamy, czy ma. Jak ma, to go ścigamy za posiadanie.
    > Jak nie ma, to ogłaszamy i rozchodzimy się. Co nas interesuje, kto
    > powiedział, że ma?

    Czyli polegamy na kulsonach? Nie popierdoliły ci się ustroje?

    > Problemem jest napisanie artykułu o tym, że ów polityk ma to zwierzę,
    > zanim ktokolwiek zweryfikuje tę informację.

    Albo że milicjanci zabili przemyka, albo....

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2023-01-30 18:59:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 18:52, Shrek pisze:
    > To nie ja torturuję ludzi, więc do kumpli się zwracaj.
    Moi kumple nikogo nie torturują. Wychodzi na to, ze ani moi, ani Twoi,
    wiec tortur nie ma :-) A, jakieś zwidy torturują mityczne.
    --
    Robert Tomasik

  • 79. Data: 2023-01-30 19:01:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 18:51, A. Filip pisze:
    > Ale ma torturować ruski sołdat, białoruski policjant, pracownik CIA czy
    > polski policjant (na komisariacie)? No przecież to robi fundamentalną
    > różnicę*w praktyce* "domniemywania".

    Torturowanie jest przestępstwem niezależnie od skutku i o to mi chodzi.
    --
    Robert Tomasik

  • 80. Data: 2023-01-30 19:03:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 18:56, Shrek pisze:
    > A nie mówiłem...

    To o czym dyskutujemy, skoro mamy jednakowe zdanie?

    > Kłamiasz. Jak pisali o stachowiaku to byłeś niezadowolony nawet jak się
    > nagrało:P

    Niezadowolony z czego? I co ma tu do rzeczy moje zadowolenie?

    --
    Robert Tomasik