  • 61. Data: 2023-01-30 16:45:28
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 12:56, Olin pisze:

    > Tak, już wszyscy wiedzą, że ludzką śmierć zbywasz wzruszeniem ramion,

    Od razu śmierć - zwykłe przekroczenie uprawnień.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2023-01-30 17:31:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 16:44:23 +0100, Shrek wrote:

    > Może dobra, może zła - chuj wie. Natomiast zgodnie z prawniczym
    > podejściem "liczą się cel i intencje" należy się pal w dupę.

    No ale nie wiem czy pietnowac.
    Dobry przepis, jesli za obrazę nie będą ci domu zabierac :-)

    > Poważnie pytasz? Pszypadeq.

    To w ramach pala :-)

    J.

  • 63. Data: 2023-01-30 17:39:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 17:31, J.F pisze:

    > No ale nie wiem czy pietnowac.

    No a ja wiem.

    > Dobry przepis, jesli za obrazę nie będą ci domu zabierac :-)

    Dobry to będzie jak napierw kurdula zlicytują a potem zmienią. Inaczej
    to jest robienie prawa pod kurdupla.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2023-01-30 18:29:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 06:21, Shrek pisze:
    > Czyn zabroniony popełniony jest umyślnie, jeżeli sprawca ma zamiar jego
    > popełnienia, to jest chce go popełnić albo przewidując możliwość jego
    > popełnienia, na to się godzi.
    > Nic nowego.

    Dla mnie nic, ale dla Ciebie powinno być, chyba, że nie rozumiesz, o co
    tu chodzi. Jeśli ktoś kogoś szkaluje wypisując głupoty, bo nie wie, jak
    było, to co najmniej godzi się na to, że to może być fałszywa
    informacja. I tu mamy umyślność, choć niby szkalujący celowo nie pisze
    nieprawdy. Chyba o9 to Ci chodziło.
    --
    Robert Tomasik

  • 65. Data: 2023-01-30 18:37:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 06:28, Shrek pisze:
    > Czyli jeśli czyn jest ukrywany, to "mondrzejsze o tym nie wspomonać"?

    Madze jest pisać o nim mądrze. Po prostu z ostrożności, by komuś dla
    kliknięć krzywdy nie zrobić.

    > Możesz podać przykład grubej afery, która okazała się zmyślona? Czemu
    > rzecznik tego nie prostuje,skoro to istotne i za to mu płacą? Ok są
    > kwiatki typu "prąd o napięciu", ale nie przypominam sobie grubszej
    > afery, która by została przez pismaków zmyślona. Pomijająć oczywiście
    > całość wojny na ukrainie.

    A skąd ja mam wiedzieć, czy pomimo wykazania, że dziennikarze głupoty
    pisali, to nie mieli jednak racji, a jedynie nie udowodniono tego? Nie
    wiem również, co Ty nazywasz grubą aferą.

    --
    Robert Tomasik

  • 66. Data: 2023-01-30 18:37:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tu chodzi. Jeśli ktoś kogoś szkaluje wypisując głupoty, bo nie wie, jak
    > było, to co najmniej godzi się na to, że to może być fałszywa

    A jak ktoś torturuje kogoś w kiblu nie wiedząc czy tamten to przeżyje to
    jest to...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2023-01-30 18:45:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Problem w tym, że nie ma za bardzo co zaproponować w zamian. Przy
    > stopniu upolitycznienia prokuratury i częściowo też sądów nie specjalnie
    > wyobrażam sobie jak miałaby się odbywać jakaś rzeczywista weryfikacja
    > źródła dziennikarskiego.

    Nie ta płaszczyzna. Źródła, to w ogóle bym nie weryfikował. Źródło, to
    tylko źródło. Przykładowo: Jest informacja, że polityk posiada
    nielegalnie zwierze objęte konwencją CITES. No to wchodzimy na
    przeszukanie i sprawdzamy, czy ma. Jak ma, to go ścigamy za posiadanie.
    Jak nie ma, to ogłaszamy i rozchodzimy się. Co nas interesuje, kto
    powiedział, że ma?

    Problemem jest napisanie artykułu o tym, że ów polityk ma to zwierzę,
    zanim ktokolwiek zweryfikuje tę informację. Może to zrobić prokurator.
    Może nawet sam dziennikarz, który pójdzie i sfotografuje to zwierzę pod
    jakimś pozorem. Mogą kogoś wysłać. Nawet zrobić z nim wywiad, jako
    miłośnikiem przyrody. Ale niech to ma jakieś realny wymiar, a nie samo
    rzucenie gównem w wentylator.
    --
    Robert Tomasik

  • 68. Data: 2023-01-30 18:47:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 18:37, Shrek pisze:

    > A jak ktoś torturuje kogoś w kiblu nie wiedząc czy tamten to przeżyje to
    > jest to...
    Torturowanie jest zabronione niezależnie od tego, czy ofiara to przeżyje
    - ogarnij się trochę :-). Jak nie przeżyje, to możesz mieć umyślne
    torturowanie i nieumyślne spowodowanie śmierci. Choć to zleży również od
    tego, co torturując robisz.
    --
    Robert Tomasik

  • 69. Data: 2023-01-30 18:49:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 06:37, Shrek pisze:

    > Skoro niesprawdzalna, to nic robertowi nie daje.

    Daje, bo wiadomo, że dziennikarz nie ma żadnych dowodów i sobie tak
    tylko pisze - i o to mi chodzi.

    > Jak można będzie z powodów "formalnych" tajemnicę wyłaczyć to nikt z
    > pismakami gadać nie będzie i robert będzie zadowolony.

    Ja będę zadowolony, jak sprawdzą i choćby uprawdopodobni tą informację,
    zanim to napisze.

    --
    Robert Tomasik

  • 70. Data: 2023-01-30 18:50:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Madze jest pisać o nim mądrze.

    No przecież mądrze piszą - za każdym razem jak się kulosnom dobierają do
    dupy to okazuje się, że te głupie pismaki mają rację.

    > Po prostu z ostrożności, by komuś dla
    > kliknięć krzywdy nie zrobić.

    No ale to kulsony krzywdę ludziom robią a nie pismaki.

    > A skąd ja mam wiedzieć, czy pomimo wykazania, że dziennikarze głupoty
    > pisali, to nie mieli jednak racji, a jedynie nie udowodniono tego?

    To skąd pomysł, że pismaki konfabulowały skoro nic na to nie wskazuje, a
    fakty się zgadzają i to kulsony kłamały a nie pismaki?

    > Nie
    > wiem również, co Ty nazywasz grubą aferą.

    Kiedyś to jak kogoś pobili, zabili, do lasu wywieźli, śledztwo udupili
    jak z cygan albo pilnowanie skrzynki naczelnika. Ale teraz to
    granatniki, porwania... Inflacja panie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!