  • 81. Data: 2023-01-30 19:04:12
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wiesz, to jest takie tłumaczenie, że można bić ludzi, bo w Afryce biją.

    Dokładnie na odwrót. Jeśli w afryce biją ludzi to biją niezależnie od
    tego czy ktoś powie że biją czy zamiecie pod dywan.

    To że prokuratura i kulsoneria została spowadzona do roli politycznej
    dziwki to już nie moja wina. Ich wiarygodność jest normalnie niska, a
    jak już działają w swojej sprawie to wręcz ujemna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2023-01-30 19:05:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To o czym dyskutujemy, skoro mamy jednakowe zdanie?

    Ja nie dyskutuje - napisałem swoje zdanie o tyle.

    > Niezadowolony z czego?

    Z tego ze pismaki monco!:P

    > I co ma tu do rzeczy moje zadowolenie?

    Na szczęście nic.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2023-01-30 19:06:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 18:58, Shrek pisze:
    > Czyli polegamy na kulsonach? Nie popierdoliły ci się ustroje?

    Zawsze możesz porzucić mityczne postacie i użyć kogoś innego.

    > Albo że milicjanci zabili przemyka, albo....

    Skoro nie wiadomo, czy zabili? A wiadomo? Kogoś skazali? I byli to
    milicjanci? Niue śledzę tego, ale tak z 10 lat po jego śmierci nie było
    żadnego punktu zaczepienia.

    --
    Robert Tomasik

  • 84. Data: 2023-01-30 19:06:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 18:51, J.F pisze:

    > Cos w tym jest, ale moze jednak przepis dobry?

    Może i dobry - tego nie oceniam.

    > Bo az strach powiedziec co o Wellman myslę :-)

    A co myślisz;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2023-01-30 19:07:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Moi kumple nikogo nie torturują. Wychodzi na to, ze ani moi, ani Twoi,
    > wiec tortur nie ma :-) A, jakieś zwidy torturują mityczne.

    Takie magiczne że się nagrały.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 86. Data: 2023-01-30 19:08:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Torturowanie jest przestępstwem niezależnie od skutku i o to mi chodzi.

    To nie ty stałeś na stanowisku, że nie ma takiego pojęcia w prawie, a co
    za tym idzie numerku w KK?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2023-01-30 19:09:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli sam nie wiesz. A chcesz, bym ja wiedział, o co Tobie chodzi. Albo
    > będziesz polemizował przy wyborze.

    Po prostu przymiotnik "gruba" się bardzo szybko u was dewaluuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2023-01-30 19:10:10
    Temat: Re: Dziennikarz nie ma żadnych dowodów i sobie tak tylko pisze np. o policjantach [Was: No co za pszypadeq]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A nie mówiłem...

    > Kłamiasz. Jak pisali o stachowiaku to byłeś niezadowolony nawet jak
    > się nagrało:P

    A jak myślisz dlaczego producent (AFAIR z USA) umieszcza w produkcie dla
    usańskich policjantów kamerę? Oczywiście tylko dlatego by potwierdzić
    wersję policjantów (wersja dla łatwowiernych). W wersji dla cyników
    kamera jest *także* po to żeby jak gówno trafi wentylator i pozwą
    producenta tasera to ten nie był zdany *tylko* na "selektywną" pamięć
    policjantów.

    Nagranie było od początku tylko że na nie "poprawionym" gówno było widać
    w ciemnej łazience (dupie) komisariatu. Tyle że jak rozumiem nawet
    tylko nagranie dźwiękowe "mogło bardzo wiele sugerować" w spawie
    "Stachowiaka co zszedł na komisariacie oczywiście bez winy policjantów".

    --
    A. Filip

  • 89. Data: 2023-01-30 19:11:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zawsze możesz porzucić mityczne postacie i użyć kogoś innego.

    Te plakatu rekrutacyjnego?

    > Skoro nie wiadomo, czy zabili? A wiadomo? Kogoś skazali? I byli to
    > milicjanci?

    Wiadomo - to byli sanitariusze! Oficjalne info. Tęsknisz za porządkiem,
    kiedy pismaki podawały tylko oficjalne i sprawdzone informacje?

    > Niue śledzę tego, ale tak z 10 lat po jego śmierci nie było
    > żadnego punktu zaczepienia.

    Przecież było wyjaśnione, to jak nie było punktu zaczepienia?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 90. Data: 2023-01-30 19:12:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 19:08, Shrek pisze:

    > To nie ty stałeś na stanowisku, że nie ma takiego pojęcia w prawie, a co
    > za tym idzie numerku w KK?
    I teraz mam wracać do tego i szukać, co i jak i dlaczego? I tak będziesz
    bredził, aż mi się znudzi dementować? Potem już będziesz się powoływał
    na brak dementi?
    --
    Robert Tomasik