  • 1. Data: 2012-02-08 16:39:14
    Temat: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: froff <f...@i...pl>

    witam
    Pewna firma przechowuje dane mojej karty kredytowej i ma możliwość jej obciążania a
    ja nie mam na to
    wpływu.
    Próby kontaktu z wspomnianą firmą zawodzą - kompletny brak odpowiedzi.

    Czy ktoś może mi poradzić:
    Do jakiej instytucji należy się zwrócić ze skargą, ew postraszyć tą instytucją w
    mailu?
    Sąd? - chyba nie. Ja nie chcę od nich żadnych pieniędzy a tylko usunięcia moich
    danych.
    Jakie instytucje nadzorują takie sprawy?

    Przyznaję, że jestem zielony z tych aspektów prawnych.

  • 2. Data: 2012-02-08 16:45:52
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Czy ktoś może mi poradzić:

    nie jest to rada, jakiej bys oczekiwal, ale jesli zalezy Ci tylko na tym,
    aby na instytucja nie miala numeru Twojej karty, to ja zastrzez i dostaniesz
    nowa

  • 3. Data: 2012-02-08 16:54:12
    Od: "Big Back" <B...@o...pl>

    >aby na instytucja nie miala numeru Twojej karty, to ja zastrzez i
    >dostaniesz

    podaj mi na priv dane karty to sprawdzę w naszym systemie czy można ich
    postraszyć (CVV inluded)

    BB

  • 4. Data: 2012-02-08 17:07:05
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji i?? ze skarg??
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 08.02.2012 17:54, Big Back pisze:

    > podaj mi na priv dane karty to sprawdze w naszym systemie czy mo?na ich
    > postraszyae (CVV inluded)
    >
    > BB

    ehehehehehee
    to może od razu publicznie podaj

    --

    przemon

  • 5. Data: 2012-02-08 18:33:20
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-08 17:54, Big Back pisze:

    > podaj mi na priv dane karty to sprawdzę w naszym systemie czy można ich
    > postraszyć (CVV inluded)
    >
    > BB

    Sp...j, Kolina!

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 6. Data: 2012-02-08 20:59:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-08 16:39:14 +0000, froff <f...@i...pl> said:

    > witam
    > Pewna firma przechowuje dane mojej karty kredytowej i ma możliwość jej
    > obciążania

    Czyli się na to zgodziłeś.

    > a ja nie mam na to wpływu.

    Kradzież zgłasza się policji. (a kartę zastrzega w banku)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-02-08 22:05:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Czyli się na to zgodziłeś.

    Skąd tak kretyńska teza ?

    > Kradzież zgłasza się policji. (a kartę zastrzega w banku)

    A obsesję do psychiatry. Co w związku z tym ?

  • 8. Data: 2012-02-08 22:16:03
    Od: froff <f...@i...pl>

    On 08.02.2012 17:45, brum wrote:

    > nie jest to rada, jakiej bys oczekiwal, ale jesli zalezy Ci tylko na tym,
    > aby na instytucja nie miala numeru Twojej karty, to ja zastrzez i dostaniesz
    > nowa

    Masz rację.
    Za 30zł mogę mieć nową. W ostateczności tak zrobię ale wolałbym dopiąć swego inaczej.

  • 9. Data: 2012-02-08 23:05:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "froff" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ktoś może mi poradzić:
    > Do jakiej instytucji należy się zwrócić ze skargą, ew postraszyć tą

    Skąd owa firma uzyskała dane dotyczące Twojej karty? Bo jeśli weszła w ich
    posiadanie legalnie, to nie widzę głębszego sensu walki z tym. Dane
    pozwalające na obciążenie Twojej karty są przechowywane w wielu miejscach,
    o ile tylko dokonujesz zdalnych transakcji. Po prostu rzucają okiem na
    wyciągi i pamiętaj, ze masz prawo zakwestionować transakcje wykonane bez
    fizycznej obecności karty.

  • 10. Data: 2012-02-08 23:15:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > o ile tylko dokonujesz zdalnych transakcji. Po prostu rzucają okiem na
    > wyciągi i pamiętaj, ze masz prawo zakwestionować transakcje wykonane bez

    Przeczytaj news:jggcgu$fum$1@usenet.news.interia.pl ten wątek, to będziesz
    miał pełniejszy obraz. :)

    --
    Wojciech Bańcer