  • 1. Data: 2012-02-08 09:41:58
    Temat: obraz dnia
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może mi Ktoś tu powiedzieć czy istnieje jakiś artykuł na podstawie którego
    pracownik może odmówić kierownikowi stworzenia obrazu dnia (czyli co
    pracowni robił przez cały dzień w pracy)? ogólnie jest to jakoś uregulowane?
    proszę o pomoc, pilna sprawa

  • 2. Data: 2012-02-08 09:50:04
    Temat: Re: obraz dnia
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-08, identifikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    > pracownik może odmówić kierownikowi stworzenia obrazu dnia (czyli co
    > pracowni robił przez cały dzień w pracy)? ogólnie jest to jakoś uregulowane?

    Nie jest to ograniczone prawnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-02-08 10:13:59
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czyli nie ma możliwości odmowy? na każde żądanie kierownika trzeba pisać
    obraz dnia?

  • 4. Data: 2012-02-08 10:21:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > czyli nie ma możliwości odmowy? na każde żądanie kierownika trzeba pisać
    > obraz dnia?

    Skąd to zdziwienie???

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-02-08 11:21:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-08, identifikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > czyli nie ma możliwości odmowy? na każde żądanie kierownika trzeba pisać
    > obraz dnia?

    Ty sobie naprawdę nie robisz jaj? Chcesz odmówić pracodawcy możliwości
    sprawdzenia co robiłeś w czasie za który on zapłacił?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2012-02-08 11:37:52
    Od: <news>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał:

    > Nie jest to ograniczone prawnie.

    Jest ograniczone przynajmniej przez KP
    Wydaje mi się ze chodzi o obowiązki pracownika, ten w pracy ma takie na
    jakie się z pracodawcą umówili przy zawieraniu umowy, czyli chodzi pytanie
    typu:
    "czy sekretarka może odmówić kierownikowi zmywania podłogi", odpowiedź:
    może, a wręcz powinna, bo w pracy powinna wykonywać jedynie te polecenia
    które są zgodne z jej obowiązkami na jej stanowisku pracy.

  • 7. Data: 2012-02-08 11:46:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-08 12:37, news pisze:

> [...]
    > może, a wręcz powinna, bo w pracy powinna wykonywać jedynie te polecenia
    > które są zgodne z jej obowiązkami na jej stanowisku pracy.

    Zatem, w braku odrębnych ustaleń, pracodawca nie może pytać się
    pracownika, jakich czynności dokonał w ciągu dnia pracy.

    Notujemy.

    Do listy błysykotliwych myśli grupowych teoretyków klawiaturowców ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-02-08 12:18:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-08, <news> <news> wrote:

    [...]

    > Jest ograniczone przynajmniej przez KP

    Nie jest.

> [...]
    > może, a wręcz powinna, bo w pracy powinna wykonywać jedynie te polecenia
    > które są zgodne z jej obowiązkami na jej stanowisku pracy.

    Absolutnie nie ma analogii.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-02-08 12:43:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-08 12:21, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Ty sobie naprawdę nie robisz jaj? Chcesz odmówić pracodawcy możliwości
    > sprawdzenia co robiłeś w czasie za który on zapłacił?

    Ma wrednego pracodawce który zorientował się że płaci między
    innymi za aktywność pracownika na wielu grupach dyskusyjnych.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-02-08 14:26:47
    Od: Icek <i...@d...pl>

> [...]
    > którą się nie umówili, tak trudno to panu pojąć?
    >
    > spełnienie żądań owego kierownika zmusza pracownika do wykonania jakiejś
    > pracy związanej z prowadzeniem ewidencji działań w czasie pracy, co może
    > skutkować zmniejszeniem uwagi i czasu na pracę za którą otrzymuje
    > wynagrodzenie i jak by co każdy sąd pracy uzna tą rację, w razie jakby
    > pracodawca uznał że może sobie zwolnić pracownika za nie wykonywanie
    > poleceń których pracownik nie ma obowiązku wykonywać.
    >
    > panie Liwiusz, właśnie otrzymał pan darmową poradę prawną wraz z
    > ekspertyzą w wysokości 100zł + 300zł i idź pan za zaoszczędzone

    buahahahaha

    nie słyszałem większej bzdury. Zlecenie pracownikowi raportowania co
    zrobił na pewno nie wymaga ustalania w UoP

    Icek